Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΛΑΜΙΑΣ


Πριν από 130 χρόνια περίπου, η Ελλάδα ήταν πολύ μικρότερη κι αδύναμη, και τα σύνορα έφταναν λίγο πιο έξω από τη Λαμία. Δεν υπήρχαν ούτε αμαξητοί δρόμοι ούτε το βασικό και προσιτό σήμερα μεταφορικό μέσον, το αυτοκίνητο, Ι.Χ., λεωφορείο ή φορτηγό. Το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε αρχίσει να σχεδιάζεται και να διαμορφώνεται, αλλά δεν είχε τεθεί σε πλήρη λειτουργία. To 1900 ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευής ενός μεγάλου δικτύου ''διεθνούς" γραμμής, με διαδρομή Πειραιά- Θήβα- Λειβαδιά- Λιανοκλάδι- Λάρισα- Παπαπούλι (τα τότε ελληνοτουρκικά σύνορα). Μήκος διαδρομής περίπου 400 χιλιόμετρα. Εκτός από το βασικό δίκτυο κατασκευάστηκαν και δύο διακλαδώσεις: Σχηματάρι- Χαλκίδα και Λιανοκλάδι-Λαμία- Στυλίδα με μήκος 22 χιλιόμετρα η κάθε μία. Οι εργασίες κατασκευής ολοκληρώθηκαν το 1909.


1873 εφημερίδα Η Μάστιγα

ΠΗΓΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
culture.lamia.gr
www.facebook.com/groups/istoriafthiotidas

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΘΕΜΑΤΟΣ kaliterilamia.gr 
Share on Google Plus

Σχετικά με Καλύτερη Λαμία

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου