Η Wolt δημιουργεί το δικό της σούπερ μάρκετ απέναντι σε Σκλαβενίτη και Βασιλόπουλο

EUROKINISSI

Δύο νέες αφίξεις ταράζουν τα νερά στον κλάδο των σούπερ μάρκετ και αλλάζουν τα δεδομένα. Πρόκειται για την ρωσική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Mere η οποία ειδικεύεται στην πώληση πολύ φθηνών προϊόντων αλλά και την είσοδο της Wolt στον συγκεκριμένο κλάδο, ανοίγοντας το πρώτο φυσικό κατάστημα της, στο οποίο όμως δεν θα μπορούν να επισκεφτούν πελάτες αλλά θα μπορούν να κάνουν τις ηλεκτρονικές τους παραγγελίες. 

Ξεκινά τη λειτουργία του το Mere, το πρώτο ρωσικό σούπερ μάρκετ hard discount προϊόντων. Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν σε Λάρισα, Λαγκαδά Θεσσαλονίκης και Tρίπολη, ενώ αναζητά κτίρια προς ενοικίαση σε όλες τις πόλεις της Eλλάδος με πληθυσμό πάνω από 25.000 και σε πυκνοκατοικημένες περιοχές.

H MERE δραστηριοποιείται στον χώρο του hard discount, σχεδόν στο σύνολό της με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και «υπόσχεται» τιμές έως και 40% κάτω από τον ανταγωνισμό.

Wolt

Η Wolt φέρνει την επανάσταση καθώς θα δημιουργήσει ανταγωνισμό σε κολοσσούς σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα όπως ο Σκλαβενίτης και ο Βασιλόπουλος, οι οποίοι ωστόσο, τους τελευταίους μήνα, και ιδιαίτερα την περίοδο της καραντίνας, έχουν επενδύσει εκατομμύρια ευρώ στην ψηφιακό μετασχηματισμό τους και στην προώθηση των online παραγγελιών. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Wolt Greece, η οποία σύστησε την (κατά 100% θυγατρική της) Wolt Market Greece, σχεδιάζει να δημιουργήσει φυσικό κατάστημα στην Ελλάδα χώρα, όπως έχει στη Φινλανδία.

Πρόκειται για μικρά σούπερ μάρκετ, τα οποία δεν μπορούν να επισκέπτονται πελάτες. Aντίθετα, κάνουν ηλεκτρονικά τις παραγγελίες για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ στο app της Wolt, και οι υπάλληλοι του Wolt Market τα συσκευάζουν και τα αποστέλλουν σε περίπου μισή ώρα.



via Ειδήσεις https://ift.tt/37QMQz3
RSS Feed

Manage


Unsubscribe from these notifications or sign in to manage your Email service.

Από το Blogger.