Ίσως και σε 2 χρόνια έτοιμος ο Ε-65 μέχρι τη Λαμία


Εντυπωσιακή η πρόοδος του έργου, η οποία έχει φτάσει μέσα σε λίγους μήνες στο 37,32%.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα έργα στο τμήμα Ξυνιάδα-Λαμία ξεκίνησαν μόλις τον περασμένο Γενάρη και ήδη προχωράνε με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Θεωρείται δε πιθανόν να δοθεί νωρίτερα στην κυκλοφορία ένα κομμάτι από το νέο τμήμα (από τη Λαμία μέχρι τον κόμβο Καρπενησίου) και ίσως μέχρι το 2021 όλος ο δρόμος (το 2022 είναι ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης).

Το νότιο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος Ε-65 ξεκινά από τη συμβολή του με τον Αυτοκινητόδρομο ΑΘΕ στη χ.θ. 203+000 και ολοκληρώνεται στον Α/Κ Ξυνιάδας, διασχίζοντας το Νομό Φθιώτιδας. Αποτελείται από δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση συν τη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.). Το πλάτος του Αυτοκινητοδρόμου είναι 23.30 μ. στο τμήμα 0+000 – 19+000 με νησίδα και φύτευση στο μέσον και 22.00 μ. στο τμήμα 19+000-32+500 με αμφίπλευρο στηθαίο ασφαλείας σκυροδέματος τύπου New Jersey στο μέσον.

Περιλαμβάνει 5 κόμβους:
– Η/Κ ΠΑΘΕ περί τη Χ.Θ. 0+000
– Α/Κ Λαμίας περί τη Χ.Θ. 5+900
– Η/Κ Ανθήλης εντασσόμενος στον Α/Κ Λαμίας
– Α/Κ Καρπενησίου περί τη 14+150
– Α/Κ Ξυνιάδας περί τη Χ.Θ. 32+500

Θα λειτουργήσει ένας μετωπικός Σταθμός Διοδίων στο Λιανοκλάδι στη Χ. Θ. 17+000 και ένας αμφίπλευρος Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών πάλι στην περιοχή Λιανοκλαδίου περί τη Χ. Θ. 12+400 (μαζί και ένα Κέντρο Εκμετάλλευσης & Συντήρησης)

Το μεγαλύτερο τεχνικό έργο του νέου τμήματος είναι η Σήραγγα Όθρυος, η οποία είναι «δίδυμη» (με δύο ξεχωριστούς κλάδους) 2.983μ από την Χ. Θ. 26+800 μέχρι την Χ.Θ. 29+783.

Η Σήραγγα έχει διανοιχθεί σε μήκος περίπου 1km (500m από κάθε στόμιο σε κάθε κλάδο). Επίσης διαθέτει 7 Γέφυρες διπλού κλάδου >50μ
– Γέφυρα μήκους 102 μ. στη Χ.Θ. 20+936
– Γέφυρα μήκους 89 μ. (A) και 68 μ. (Δ) στη Χ.Θ. 21+513
– Γέφυρα μήκους 122 μ. στη Χ.Θ. 24+025
– Γέφυρα μήκους 67.50 μ. στη Χ.Θ. 24+700
– Γέφυρα μήκους 137 μ. στη Χ.Θ. 25+365
– Γέφυρα μήκους 310 μ. στη Χ.Θ. 26+475 (Α), 241 μ. στη Χ.Θ. 26+450 (Δ)
– Γέφυρα μήκους 92 μ. στη Χ.Θ. 31+750

trikalavoice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.