Η selfie του Κυριάκου Μητσοτάκη με το οικονομικό επιτελείο - ΦΩΤΟ

"Με το οικονομικό επιτελείο μετά την ψήφιση του πρώτου μας προϋπολογισμού" έγραψε στον λογαριασμό του στο instagram, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στη selfie φωτογραφία που έβγαλε ο Πρόεδρος της ΝΔ, είναι μαζί με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα, τον υφυπουργό Οικονομικών Θεόδωρο Σκυλακάκη, με τον υφυπουργό Οικονομικών Απόστολο Βεσυρόπουλο και άλλα στελέχη του υπουργείου.



via Press24.gr https://ift.tt/36SlXry
RSS Feed

Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη