| "Με το οικονομικό επιτελείο μετά την ψήφιση του πρώτου μας προϋπολογισμού" έγραψε στον λογαριασμό του στο instagram, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Στη selfie φωτογραφία που έβγαλε ο Πρόεδρος της ΝΔ, είναι μαζί με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα, τον υφυπουργό Οικονομικών Θεόδωρο Σκυλακάκη, με τον υφυπουργό Οικονομικών Απόστολο Βεσυρόπουλο και άλλα στελέχη του υπουργείου. via Press24.gr https://ift.tt/36SlXry | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |