Ερευνα σε επιχειρήσεις: Ο βασικότερος παράγοντας για τη δημιουργία αξίας από το Internet of Things

photo: pexels

Ο σημαντικότερος παράγοντας για τη δημιουργία αξίας από πρωτοβουλίες περί το Διαδίκτυο των Πραγμάτων - Internet of Things (IoT) σε μία επιχείρηση είναι η εκτεταμένη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας η οποία διεξήχθη από τις SAS, Deloitte και Intel.

Το 90% των ερωτηθέντων στην έρευνα, που χρησιμοποιεί σε μεγάλο βαθμό την τεχνητή νοημοσύνη στις IoT λειτουργίες του, ανέφερε ότι η χρήση αυτή ξεπέρασε τις προσδοκίες. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το IoT σε συνδυασμό με την τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζονται να είναι πιο ανταγωνιστικές από επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν αποκλειστικά το IoT, με διψήφιο περιθώριο σε διάφορους επιχειρηματικούς δείκτες, όπως η παραγωγικότητα των εργαζομένων, η καινοτομία και το λειτουργικό κόστος.

«Μέσα από αυτά τα αποτελέσματα, διαπιστώνουμε ότι οι επιχειρήσεις που εργάζονται με δεδομένα IoT συνειδητοποιούν ότι εάν θέλουν να αποκομίσουν την πραγματική αξία από αυτά τα δεδομένα, χρειάζονται την τεχνητή νοημοσύνη και τα analytics», δήλωσε ο Oliver Schabenberger, Chief Operating Officer της SAS. «Μπορούμε να πούμε ότι οι πιο επιτυχημένες λειτουργίες IoT είναι στην πραγματικότητα λειτουργίες AIoT». Το AIoT ορίζεται ως η διαδικασία λήψης αποφάσεων με τη βοήθεια τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης σε συνδυασμό με συνδεδεμένους αισθητήρες, δεδομένα συστήματος ή δεδομένα που προκύπτουν από προϊόντα ΙοΤ. Οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης περιλαμβάνουν βαθιά μάθηση, μηχανική μάθηση, επεξεργασία φυσικής γλώσσας, αναγνώριση φωνής και ανάλυση εικόνας.

Η μελέτη, η οποία διεξήχθη από τις SAS, Deloitte και Intel, με την τεχνογνωσία της IDC, ρώτησε 450 επικεφαλής επιχειρήσεων από όλο τον κόσμο σχετικά με τη χρήση τεχνολογιών IoT (Internet of Things) και ΑΙ (Artificial Intelligence).

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ



via Ειδησεις https://ift.tt/36Xo5yJ
RSS Feed

Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com

Από το Blogger.