Κοζάνη: Νέο διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Δικυκλιστών

Κοζάνη: Νέο διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Δικυκλιστών

Σε σώμα συγκροτήθηκε το νέο διοικητικό συμβούλιο του Ομίλου Δικυκλιστών Κοζάνης, το οποίο προέκυψε από τις εκλογές της  Κυριακής 16 Φεβρουαρίου 2020. Πρόεδρος εξελέγη ο Αδάμος Μπαλής, αντιπρόεδρος η Αναστασία Ζάχου, γεν. γραμματέας ο Νικόλαος Ασκαρίδης, ταμίας ο Βασίλης Παπανικολάου, έφορος Εκδρομικού ο Γερμανός Αναστασίου, έφορος Αγωνιστικού ο Μάνος Κουζιάκης και έφορος Υλικού ο Γεώργιος Στραβού.

ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ – Σύνταξη: Μάκης Νασιάδης

 

www.ert.gr



via ert.gr https://ift.tt/3c2IzJj
RSS Feed

Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη