| Σε σώμα συγκροτήθηκε το νέο διοικητικό συμβούλιο του Ομίλου Δικυκλιστών Κοζάνης, το οποίο προέκυψε από τις εκλογές της Κυριακής 16 Φεβρουαρίου 2020. Πρόεδρος εξελέγη ο Αδάμος Μπαλής, αντιπρόεδρος η Αναστασία Ζάχου, γεν. γραμματέας ο Νικόλαος Ασκαρίδης, ταμίας ο Βασίλης Παπανικολάου, έφορος Εκδρομικού ο Γερμανός Αναστασίου, έφορος Αγωνιστικού ο Μάνος Κουζιάκης και έφορος Υλικού ο Γεώργιος Στραβού. ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ – Σύνταξη: Μάκης Νασιάδης www.ert.gr via ert.gr https://ift.tt/3c2IzJj | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |