Jean-Baptiste Camille Corot : To δάσος τπυ Φονταινεμπλώ

Jean-Baptiste Camille Corot (1796-1875) : To δάσος τπυ Φονταινεμπλώ (c. 1830) ΕΛΑΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΕ ΜΟΥΣΑΜΑ : 1,74 Χ 2,42 Μ.

Ο ΜΠΟΝΤΛΕΡ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑΝ ΜΙΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΚΟΡΟ. ΑΠΟ ΤΟ 1845, ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΡΝΩΝ ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΓΕΝΕΑΣ ΝΕΩΤΕΡΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ. Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΜΠΟΝΤΛΕΡ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΦΗΜΗ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ, ΕΙΧΕ ΒΑΣΙΣΘΗ, ΓΙΑ ΠΟΛΥΝ ΚΑΙΡΟ, ΣΕ ΕΡΓΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΟ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ. ΑΡΓΟΤΕΡΑ, ΟΤΑΝ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΟΡΟ ΘΑ ΓΙΝΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΝΩΣΤΗ, ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΠΟΥ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΦΥΛΑΓΕ ΖΗΛΟΤΥΠΑ ΣΤΟ ΑΤΕΛΙΕ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΟ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ «ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ» ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟΙ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΗ ΟΤΙ Η ΙΔΙΟΦΥΪΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ «ΔΗΜΟΣΙΑ» ΕΡΓΑ ΤΟΥ. ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟ ΛΑΜΠΡΟ ΑΥΤΟ ΤΟΠΙΟ, ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΜΙΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ. ΑΛΛΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ, ΜΕΡΙΚΕΣ ΛΕΠΤΕΣ ΑΡΜΟΝΙΕΣ, Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΝΕΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ Ο ΚΟΡΟ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ.


ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΟΥΑΣΙΓΚΤΩΝ



from ανεμουριον https://ift.tt/3bcf2wq
via IFTTT
Από το Blogger.