«Να σπάσουμε την αλυσίδα μετάδοσης»

«Να σπάσουμε την αλυσίδα μετάδοσης»

Ψυχραιμία, αυτοσυγκράτηση και τήρηση των κανόνων προσωπικής υγιεινής αλλά και αποφυγή της επίσκεψης στο Νοσοκομείο Πύργου, συνέστησαν στη διάρκεια της χθεσινής συνέντευξης Τύπου ο Δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος και ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πύργου-Ολυμπίας Νίκος Κατσαρός, υποστηρίζοντας ότι μετά την εμφάνιση κρουσμάτων στο Νομό, «θα πρέπει να σπάσουμε την αλυσίδα μετάδοσης του κορονοϊού».

www.ert.gr



via ert.gr https://ift.tt/2TqmwFh
RSS Feed

Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη