| Ψυχραιμία, αυτοσυγκράτηση και τήρηση των κανόνων προσωπικής υγιεινής αλλά και αποφυγή της επίσκεψης στο Νοσοκομείο Πύργου, συνέστησαν στη διάρκεια της χθεσινής συνέντευξης Τύπου ο Δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος και ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πύργου-Ολυμπίας Νίκος Κατσαρός, υποστηρίζοντας ότι μετά την εμφάνιση κρουσμάτων στο Νομό, «θα πρέπει να σπάσουμε την αλυσίδα μετάδοσης του κορονοϊού». www.ert.gr via ert.gr https://ift.tt/2TqmwFh | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |