Ακόμα δεν ήρθαν στην Ελλάδα τα σούπερ μάρκετ Mere και ήδη άκουσαν τα πρώτα ηχηρά «όχι»

Ακόμα δεν ήρθαν στην Ελλάδα τα σούπερ μάρκετ Mere και ήδη άκουσαν τα πρώτα ηχηρά «όχι»

Όχι σε συνεργασία με τη ρώσικη αλυσίδα Mere, η οποία ετοιμάζεται να ανοίξει καταστήματα στη χώρα μας, είπε η CocaCola 3Ε, σύμφωνα με πληροφορίες του FnB Daily.

Η επικοινωνία σε πρώτο επίπεδο έγινε τηλεφωνικά, ενώ, σύμφωνα με πηγές της αγοράς με γνώση του θέματος, η Coca-Cola 3Ε αρνήθηκε να προμηθεύσει με προϊόντα της τη νεοεισερχόμενη στην ελληνική αγορά αλυσίδα discount.

ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η άρνηση της εταιρείας οφείλεται στο γεγονός πως η νέα αλυσίδα σχεδιάζει να πουλάει σε τιμές ακόμα και κάτω του κόστους. "Εφόσον γίνει συμφωνία προμήθειας, δεν υποχρεώνεται η αλυσίδα να πουλάει σε κάποια τιμή fixed. Επομένως, μπορεί να πουλάει και κάτω του κόστους. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα τη νόθευση του ανταγωνισμού και την πτώση της αξίας του προϊόντος.

Εφόσον δεν συμφώνησαν οι δύο μεριές, η Mere δεν μπορεί να τοποθετήσει προϊόντα της Coca -Cola 3Ε", αναφέρουν πηγές της αγοράς. Επίσης, η ρωσική αλυσίδα, αν και φαίνεται να βρίσκεται σε φάση υπερδραστηριότητας σε ό,τι αφορά το άνοιγμα των καταστημάτων της στην Ελλάδα, δεν έχει για την ώρα κάποια σαφή δομή. Δεν έχει γίνει π.χ. γνωστό ποιος θα είναι υπεύθυνος στην Ελλάδα, ποιοι είναι οι άνθρωποι, που "τρέχουν" το project στη χώρα μας.

Αυτό το γεγονός "τρομάζει" μεγάλες επιχειρήσεις, όπως η Coca-Cola 3Ε, αλλά και γενικότερα την πλευρά των προμηθευτών.

ΖΗΤΟΥΝ ΠΡΟΪΌΝΤΑ... Β' ΚΑΙ Γ' ΔΙΑΛΟΓΗΣ

Η Mere, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έχει προσεγγίσει και γνωστές ελληνικές εταιρείες παραγωγής οσπρίων και ρυζιού. Μιλώντας με εκπροσώπους του συγκεκριμένου κλάδου, επισημάνθηκε με έμφαση ότι "η ρωσική αλυσίδα αναζητά β' και γ' διαλογής όσπρια και ρύζια, για να πετύχει πολύ χαμηλές τιμές στα ράφια, ωστόσο οι μεγάλες και σοβαρές εταιρείες δεν ενδιαφέρονται για τέτοιου είδους συμφωνίες". Συμπλήρωσαν, βέβαια ότι,
"προφανώς θα βρουν συνεργάτες από μικρότερες εταιρείες ή κάποιες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες ή κάμψη των μεγεθών τους και ο συγκεκριμένος discounter μπορεί να τους προσφέρει τουλάχιστον αυξημένο όγκο πωλήσεων, έστω και με εξαιρετικά χαμηλό περιθώριο κέρδους".

Θυμίζουμε ότι, και σε άλλους κλάδους τροφίμων, όπως π.χ. στον γαλακτοκομικό κλάδο, η Mere ακολουθεί την ίδια τακτική. Για τον σκοπό αυτό, όπως είχε γράψει το FnB Daily, ήθελε να συνεργαστεί και με τη ΘΕΣΓΑΛΑ.



via Ειδησεις https://ift.tt/36S9qrz
Από το Blogger.