Στο τραπέζι να ανοίξουν τα σχολεία και παιδικοί σταθμοί την 1η Μαρτίου

φωτογραφία: ΙΝΤΙΜΕ

Το παράλληλο άνοιγμα της οικονομίας και των σχολείων επεξεργάζεται η κυβέρνηση, με τα σχετικά σενάρια να δείχνουν την 1η Μαρτίου ως πιθανη ημερομηνία για την επιστροφή των μαθητικών του Δημοτικού στις αίθουσες και την επαναλειτουργία των παιδικών - βρεφονηπιακών σταθμών

Καθώς ζητούμενο είναι η σταδιακή επανέναρξη της οικονομικής, εκπαιδευτικής και κοινωνικής δραστηριότητας, να μη διαταράξει την ούτως ή άλλως εύθραστη στην επιδημιολογική εικόνα της χώρας, τα στελέχη στο Μαξίμου χαρτογραφούν όλες τις πιθανές διαδρομές του «οδικού» χάρτη.

Με επιπλέον ζητούμενο η παράταση του απαγορευτικού να μην αφορά όλους τους κλάδους, ακολουθείται ένα μοντέλο προτεραιοποίησης με κριτήριο την ασφαλή επανεκκίνηση. Στο πλαίσιο αυτό σταθμίζονται αφενός τα δεδομένα που δείχνουν ότι παρά την περιορισμένη διασπορά τα σχολεία αποτελούν εστίες μετάδοσης και αφετέρου το ζήτημα των μετάδοσης και αφετέρου το ζήτημα των ψυχολογικών επιπτώσεων στους μαθητές όλων των βαθμίδων. Αυτός είναι και ο λόγος που σύμφωνα με το ίδιο σενάριο δεν θα καθυστερήσει το ξεκλείδωμα των αιθουσών για τους μαθητές των γυμνασίων και των λυκείων δρομολογώντας σε δεύτερο χρόνο το χτύπημα του κουδουνιού και για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Εντούτοις, κρίσιμη είναι αυτή η τρέχουσα εβδομάδα καθώς αναμένεται να διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητα του lockdown που θα πρέπει να μεταφραστεί ήδη από αύριο σε σταδιακή μείωση κρουσμάτων. Τα σχετικά δεδομένα θα αξιολογηθούν την ερχόμενη Τετάρτη από τους επιδημιολόγους ενώ την Παρασκευή θα αποτελέσει ορόσημο για τις τελικες αποφάσεις.

 



via Ειδήσεις https://ift.tt/2Mc5qdo
RSS Feed

Manage


Unsubscribe from these notifications or sign in to manage your Email service.

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη