Οι κρυφές έννοιες στο όνομα του Μεγάλου Αλεξάνδρου που ΔΕΝ μάθαμε ποτέ

Η ονοματοδοσία στην κλασσική αρχαία Ελλάδα, ήταν μία σύνθετη διαδικασία και δεν αφορούσε αποκλειστικά, το όνομα κάποιου προγόνου.

Ένας από τους αρχαίους μύστες ο Ηράκλειτος, επεσήμαινε ότι το όνομα και οι ιδιότητες του προσώπου πρέπει να ταυτίζονται!

Πως αναλύεται και συντίθεται το όνομα Αλέξανδρος;

Η ελληνική γλώσσα είναι μία μαθηματική μη πεπερασμένη (χωρίς όρια ή τέλος) γλώσσα, καθαρά επιστημονική στην απόδοση εννοιών και περιγραφής. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές του μέλλοντος, θα χρησιμοποιούν αποκλειστικά τα αρχαία ελληνικά.

1. Αναφορικά με τα γράμματα (ανάλυση) που αποτελούν το όνομα:

Άλφα: Παριστάνει ένα στεγασμένο χώρο, ή άλλως χώρο συγκέντρωσης ιδιοτήτων, εννοιών, ατόμων, αντικειμένων, χαρακτηριστικών κ.λ.π. (π.χ, Απέλλα-Απειρωτάν-Αργώ-Αλεξικέραυνον).

Λάμδα: Εκφράζει ομοειδή πράγματα και έννοιες. (π.χ, ΄Ελληνες-Σελλοί).

Έψιλον: Αποδίδει την έννοια της διαχρονικότητας και της πνευματικής δημιουργίας. (π.χ Ελλάς Ευρώπη Ειρήνη Εποχές).

Ξι: (Χ+Σ): Υποδηλώνει ενδιάμεσες καταστάσεις και έννοιες. (π.χ, Χέλι-Χιόνι).

Σίγμα: Ανιχνεύει την ανθρώπινη παρουσία. Συνεχής αλληλοδιαδοχή του γράμματος υποδεικνύει μια άοκνη προσπάθεια, ένα συνεχή αγώνα. (π.χ, στην Μήδεια του Ευριπίδη-476: έσωσα σως ίσασιν Ελλήνων όσοι – σε έσωσα όπως γνωρίζουν όλοι οι ΄Ελληνες και όμοια, στην έννοια της λέξης Σίσυφος).

Νι: Αντιπροσωπεύει την διανόηση και το νερό. (π.χ, νούς-νόμος-νήσος-ναύς).

Δέλτα: Αποδίδει την φυσική δύναμη. (π.χ, Δίας-δράκων).

Ρο: Εκφράζει την έννοια της ροής. (π.χ, χρόνος-έρως-πυρ).

Όμικρον: Αντιπροσωπεύει την έννοια της χωροεπιφάνειας.(π.χ όραση-όαση). [βλέπε σχετικά, όπου και αναλυτική παρουσίαση, στο εξαιρετικό πόνημα: Ακτουδιανάκη Ε. Ελευθερίου. Η Πρωτογένεσι της ελληνικής γλώσσης. Ερωή του Ελληνικού λόγου. Εκδόσεις Δίον. Θεσσαλονίκη 1996]. Ακόμη στο: Υπέρ-Φύση, του LyallWatson, σελ. 119-120, μετάφραση Μ. Βερετζάς: Μία από τις εφευρέσεις του Χάνς Τσένι, το τονοσκόπιο, μετατρέπει τους ήχους σε ορατά τρισδιάστατα σχέδια πάνω στο υλικό. Όταν φωνάξεις το γράμμα ΄Ομικρον στα ελληνικά, το τονοσκόπιο δημιουργεί τέλειο σφαιρικό σχήμα.

2. Αναφορικά με το όλον (σύνθεση) όνομα:

Αποτελείται από δύο ενότητες: α) ΑΛΕΞ(χ+σ) και β) (ΑΝΔΡΟΣ).

Ειδικότερα:

Η πρώτη αποδίδει την έννοια της συγκέντρωσης ομοφύλων, γιατί Α=συγκέντρωση, Λ=ομόφυλοι, Ε= διαχρονικότητα, Σ=άνθρωποι.

α) ΑΛΕΞ (χ+σ):

Α= Μήνυμα για συγκέντρωση ανθρώπων.

Λ= ΄Ενωση ομόαιμων, ομόγλωσσων, ομόθρησκων ομάδων, δηλαδή ένωση ελλήνων.

Ε= Σύνδεση του παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος, μέσα από την πορεία των ελλήνων, διαχρονικά.

Ξ (χ+σ)= Χ= Ενδιάμεση κατάσταση, ένωση ελλήνων. Σ= Συνεχής ανθρώπινος αγώνας.

β) (ΑΝΔΡΟΣ):

Η δεύτερη επεξηγεί από ποιόν συγκεντρώνονται οι ομόφυλοι, δηλαδή από άνδρα με υψηλή πνευματικότητα, δύναμη, οπτική, ενέργεια, αγωνιστικότητα.

Α= Ικανότητα για συγκέντρωση ανθρώπων, ικανότητα ηγεσίας.

Ν= Υψηλό διανοητικό επίπεδο.

Δ=΄Αριστη φυσική κατάσταση.

Ρ= Υψηλή βιολογική-ενεργειακή υποδομή.

Ο= ΄Εμφυτη αγωνιστική ψυχολογία υψηλής έντασης, σε όλους τους χώρους και επίπεδα.

Σ=Ικανότητα υψηλής πολιτικής και στρατιωτικής διοίκησης.

[βλ. σχετικά: Ιωάννης Γ. Βαρνάκος: Αλέξανδρος Αιγές ΄Εστη. Εκδόσεις Πελασγός. Αθήνα 1997, σελ.49-50].

Με την διαδικασία των Πυθαγορείων Λεξαριθμών, Αλέξανδρος=8, Αλέξανδρος Φιλίππου=9, Αλέξανδρος Μακεδών=10, Αλέξανδρος Φιλίππου Μακεδών=20. Σχετική και η γλαφυρή πυθαγορική διατύπωση του ονόματος, από τον Λουκιανό:

“από του Περσέα είναι γενιά ο θεόμοιαστος Αλέξανδρος αυτός του Φοίβου ο φίλος. Βρέθηκε μάλιστα κι ένας χρησμός που τον είχε πει τάχα η Σίβυλλα και προμάντευε πως στου Ευξείνου Πόντου τους γιαλούς, στα μέρη της Σινώπης, μάντις θα βγη στην Τύρσιδα που οι Αύσωνες κατέχουν και τ΄όνομά του θ΄ αρχινά πρώτα από μια μονάδα και τρεις δεκάδες θ΄ακολουθούν και πέντε άλλες μονάδες, μα και εικοσάδες άλλες τρείς, που όλες μαζί θακάνουν τ΄ όνομα ανθρώπου που για σας ο λυτρωτής σας θάναι”

[βλ. σχετικά: ΄Απαντα Λουκιανού. 3 τόμοι. Αλέξανδρος ή Ψευδομάντης. 219. 11. Μετάφρ. Ν. Σφυρόερα. Τόμος Γ. Εκδόσεις Πάπυρος. Λουκιανός ο Σαμοσατεύς: Επιφανής σοφιστής και συγγραφέας των περίφημων Διαλόγων. Γεννήθηκε το 125 μ.Χ στα Σαμόσατα της Βόρειας Συρίας].

Με βάση τα παραπάνω, η προσλαμβάνουσα εικόνα του ονόματος και των στοιχείων της προσωπικότητας του Αλεξάνδρου, κάθε άλλο παρά συμπτωματική είναι.

Πηγή: diadrastika



from Αρχαία Ελληνικά https://ift.tt/3uXkDAY
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη