-->

Καθημερινός ο Γολγοθάς με τις συγκοινωνίες: Το αδιαχώρητο στα ΜΜΜ, συρμοί χωρίς κλιματισμό και μεγάλες καθυστερήσεις

Καθημερινός ο Γολγοθάς με τις συγκοινωνίες: Το αδιαχώρητο στα ΜΜΜ, συρμοί χωρίς κλιματισμό και μεγάλες καθυστερήσεις

Σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό και υλικοτεχνική υποδομή καταγράφονται στα μέσα μαζικης μεταφοράς του λεκανοπεδίου.

Δρομολόγια ανα 8 λεπτά, συρμοί χωρίς κλιματισμό, οι οποίοι μεταφέρονται από την μια γραμμή στην άλλη, έχουν γίνει πλέον ένα σύνηθες φαινόμενο για τους πολίτες και τους εργαζόμενους.

Παρά τις υποσχέσεις για ριζική ανανέωση του στόλου των λεωφορείων και των συρμών και τις διαβεβαιώσεις για προσλήψεις οδηγών και τεχνικών, εν τούτοις ελάχιστα έχουν γίνει την τελευταία τριετία με συνέπεια να υπάρχουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια και δυσχέρειες τόσο για το προσωπικό όσο και για τους εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες οι οποίοι αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τα δικά τους οχήματα.

Ο πρόεδρος των εργαζομενων της ΣΤΑΣΥ, κ. Ρεβυθης Σπύρος, μιλά αναλυτικά και εξηγεί στο Dnews, τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

«Τα πάντα ξεκινούν από την έλλειψη συρμών. Δεν έχουμε συρμούς επειδή δεν έχουμε ανταλλακτικά να επισκευάσουμε τους συρμούς. Είναι χρόνιο πρόβλημα, την τελευταία πενταετία το φωνάζουμε συνέχεια. Αυτό συμβαίνει γιατί οι εταιρίες ανήκουν στην γενική κυβέρνηση και οι προμήθειες ανταλλακτικών πρέπει να γίνονται μέσω διεθνών διαγωνισμών οι οποίες «κομπλάρουν».

Οι νεοπροσληφθέντες παραιτούνται εξαιτίας των χαμηλών μισθών

Το δεύτερο μεγαλύτερο πρόβλημα σύμφωνα με τον κ. Ρεβυθη είναι το μειωμένο προσωπικό. «Είμαστε μείον 800 άτομα από το ψηφισμένο με νόμο οργανόγραμμα της εταιρίας. Θα έπρεπε να είμαστε 3.127 και είμαστε 2.300 και λιγότεροι. Έχουμε συνεχόμενες αποχωρήσεις για συνταξιοδοτήσεις, καθώς και συνεχόμενες μετατάξεις και αποσπάσεις.

Πέρσι προσλήφθηκαν 80 τεχνίτες και 80 οδηγοί οι οποίοι και αυτοί αρχίζουν και παραιτούνται γιατί είναι πολύ λίγα τα χρήματα ως νεοπροσληφθέντες, πατώντας σε νόμο του 2015 όπου οι νεοπροσληφθέντες δεν παίρνουν προϋπηρεσία. Όταν ο τεχνίτης είναι 45 ετών με 20 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και η ΣΤΑΣΥ δεν τους δίνει καμία προϋπηρεσία, οι άνθρωποι με 750 ευρώ, δώδεκα μισθούς και χωρίς δώρα φεύγουν. Σε λίγους μήνες η κυβέρνηση βγαίνει και διαφημίζει ότι θα ανοίξει νέους σταθμούς. Πως θα γίνει αυτό;».

Οι μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια σε συνδυασμό με την μαζικότητα του κόσμου, καθώς και την άνοδο της θερμοκρασίας κάνουν τις συνθήκες ακόμα πιο δύσκολες.

«Στη γραμμή 1 επειδή δεν υπάρχουν συρμοί αναγκάστηκαν και έβγαλαν μέσα από το μετρο συρμούς που δεν έχουν κλιματισμό και τους έχουν βάλει και ανεβοκατεβαίνουν μέσα στο ανοιχτό δίκτυο. Έχουμε τεράστιο πρόβλημα. Ο κόσμος με την αύξηση τις βενζίνης επιλέγει τα μέσα και καλά κάνει. Εμείς ζητήσαμε όσο διαρκέσει αυτή η αύξηση να μειωθεί το εισιτήριο και η κάρτα του μετρο στο μισό, αφού δεν μπορεί να μειωθεί η τιμή της βενζίνης.

Κανονικά με την αναγκαιότητα που υπάρχει τώρα τα δρομολόγια θα έπρεπε να είναι κάτω από τέσσερα λεπτά. Αλλά εμείς βλέπουμε 7 και 8 λεπτά. Το πρωί ένας πολίτης που θα πάει στο Σύνταγμα θα συναντήσει το αδιαχώρητο. Η αποβάθρα δεν πετιέται. Το σύστημα μας έχει δυνατότητα να βάλει πιο συχνά τους συρμούς όπως συνέβαινε άλλωστε παλαιότερα. Αλλά χώρος συρμούς και κόσμο δεν γίνεται τίποτα», καταλήγει ο πρόεδρος των εργαζομενων.

#ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ #ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ #ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ


from Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις https://ift.tt/P7YB4zg
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.
-->