Στον βρετανικό Τύπο έφτασε η...χάρη γνωστού μαγαζιού της Μυκόνου που «έγδυνε» τουρίστες

Στον βρετανικό Τύπο έφτασε η...χάρη γνωστού μαγαζιού της Μυκόνου που «έγδυνε» τουρίστες

Χρυσά πλήρωσαν τα καβούρια που έφαγαν σε γνωστό μαγαζί εστίασης στη Μύκονο, δυο Αμερικανίδες τουρίστριες. Μετά τις καταγγελίες πολλοί τουρίστες έσπευσαν να μοιραστούν τη δική τους εμπειρία από το εν λόγω μαγαζί. 

Μια Αμερικανίδα μητέρα και η κόρη της ισχυρίστηκαν ότι εξαπατήθηκαν από ένα εστιατόριο, στον Πλατύ Γυαλό της Μυκόνου που τους χρέωσε 641,15 δολάρια (600 ευρώ) για δύο καβούρια και δύο κοκτέιλ. Όταν διαμαρτυρήθηκαν, φέρεται να τις απείλησαν ότι θα καλέσουν την αστυνομία και να τις ανάγκασαν να πληρώσουν τον λαγαριασμό. 

Η Μπρέντα Μούλτον και η 19χρονη κόρη της Καϊλέα, έψαχναν να περάσουν μια ειδυλλιακή μέρα στην παραλία Πλατύς Γιαλός, αλλά με τη σειρά τους βίωσαν τον φόβο της ζωής τους όταν το εκφοβιστικό προσωπικό στο μπαρ DK Oyster τους είπε ότι δεν θα επέστρεφαν στις ΗΠΑ αν αρνούνταν να πληρώσουν τον αστρονομικό λογαριασμό, ισχυρίστηκε η Μούλτον.

mykonos4984

«Είναι αδιανόητο δύο μοχίτο και δύο καβουροπόδαρα να στοιχίζουν 600 ευρώ. Δεν θα σε πληρώσω», ισχυρίζεται να είπε στον υπεύθυνο του γνωστού μαγαζιού εστίασης στη Μύκονο, η Αμερικανίδα. «Θα καλέσω την αστυνομία. Θα σε κρατήσουν εδώ και δεν θα επιστρέψεις στην πατρίδα σου. Μπορούμε εύκολα να βρούμε πού ζείτε»,φέρεται να απάντησε ο ίδιος, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η Μούλτον στο ελληνικό τοπικό πρακτορείο ειδήσεων PROTOTHEMA για το περιστατικό της 13ης Μαΐου.

Κατά την έξοδό της από το εστιατόριο, η Αμερικανίδα, λέγεται, ότι άρχισε να προειδοποιεί τους παρευρισκόμενους να μην εισέλθουν στο κατάστημα για να αποφύγουν τις δήθεν εξωφρενικά υψηλές τιμές και τις υποτιθέμενες κακές επιχειρηματικές πρακτικές, αλλά ήρθε για άλλη μια φορά αντιμέτωπη με το προσωπικό, μιας και το "αφεντικό" του καταστήματος, όπως είπε, βγήκε έξαλλο και  πλησίασε τις δυο γυναίκες απειλητικά. Αναστατωμένες, μάνα και κόρη εγκατέλειψαν το μαγαζί με τις χειρότερες εντυπ΄ώσεις.

Μετά την δημοσιοποίηση του περιστατικού, ήρθαν στο φως δεκάδες αποκαλύψεις πελατών με παρόμοιες εμπειρίες από το συγκεκριμένο μαγαζί.

Η σελίδα tripadvisor του εστιατορίου κατακλύστηκε από αποκαλυπτικές κριτικές πελατών που ισχυρίστηκαν ότι παρασύρθηκαν με την ίδια στρατηγική. Συγκεκριμένα, έγινε λόγος για υπερβολικά επίμονους σερβιτόρους που προσέφεραν «δωρεάν ξαπλώστρες», αόριστες περιγραφές των τιμών του μενού και τελικά αστρονομικούς λογαριασμούς.

Απαντώντας σε μια αρνητική κριτική στην ιστοσελίδα, το εστιατόριο απάντησε: «Δεν υπάρχει ελεύθερη χώρα στον δυτικό κόσμο που θα μας ανάγκαζε να εξηγήσουμε σε κάθε πελάτη γιατί χρεώνουμε με τον τρόπο που χρεώνουμε».

«Ωστόσο, έχουμε προσπαθήσει συχνά να εξηγήσουμε το μεγάλο κόστος λειτουργίας μιας επιχείρησης όπως η δική μας. Θα ρωτούσατε τη Bugatti γιατί χρεώνουν όσο χρεώνουν; Θα ζητήσετε από όλες τις μάρκες πολυτελείας να δικαιολογήσουν τις τιμές τους; Μπορείτε να επιλέξετε φθηνότερα προϊόντα και υπηρεσίες. Δεν υπάρχει μονοπώλιο».

Η DK Oyster έχει αρνηθεί αφειδώς τους ισχυρισμούς ότι εφαρμόζουν αμφισβητήσιμες τακτικές για να προσελκύσουν πελάτες και ότι οι επισκέπτες υποβάλλονται σε εκφοβισμό εάν διαμαρτύρονται για τις υψηλές τιμές.

Το εστιατόριο ισχυρίστηκε επίσης στο Tripadvisor ότι οι υψηλές τιμές εξηγούνται από την «πρώτη ύλη υψηλής ποιότητας και ο σεφ μας έχει επιλεγεί μεταξύ των καλύτερων για να ολοκληρώσει την ιδέα μας για μια εμπειρία που ξεπερνά τα συνηθισμένα πρότυπα».

Πως την...«πάτησαν» οι δυο γυναίκες

Η Μούλτον είπε στο PROTOTHEMA ότι αν και αυτή και η κόρη της δεν πεινούσαν την ημέρα του συμβάντος στο DK Oyster, αποφάσισαν τελικά να απολαύσουν τον ήλιο σε μία από τις ξαπλώστρες που τόσο επίμονα προσέφεραν οι σερβιτόροι του εστιατορίου.

«Δεν πεινούσαμε, οπότε επιστρέψαμε το χαμόγελο σε καλή διάθεση, αλλά χωρίς καμία πρόθεση να καθόμαστε σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα. Ωστόσο, ξαφνικά ο υπάλληλος ενός από τα εστιατόρια στον Πλατύ Γιαλό πήδηξε μπροστά μας και άρχισε να μας λέει επίμονα και ενοχλητικά: «Καθίστε εδώ! Κάτσε εδώ!", είπε.

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, ο υπάλληλος του εστιατορίου τις έπεισε να μείνουν λέγοντάς τους, «πιείτε ένα ποτό και θα έχετε αυτές τις ξαπλώστρες στη διάθεσή σας δωρεάν. Είναι μεσημέρι, δεν υπάρχει πρόβλημα».

Στη συνέχεια, οι δυο γυναίκες αποφάσισαν να παραγγείλουν ποτά και ζήτησαν το μενού, αλλά τους δόθηκε ένα που απαριθμούσε τα προϊόντα αλλά όχι τις τιμές, ισχυρίστηκαν.

Ένα μενού που μοιράζεται στο Tripadvisor του εστιατορίου δείχνει τις τιμές


Αφού αποφάσισαν για δύο μοχίτο, η μητέρα και η κόρη είπαν ότι οι σερβιτόροι πηγαινοέρχονταν και ρώτησαν επανειλημμένα αν ήθελαν να παραγγείλουν κάτι από το μενού.

«Η Keila και εγώ δεν πεινούσαμε, αλλά αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε κάτι από τη λίστα, ελπίζοντας ότι θα μας άφηναν ήσυχους», δήλωσε η Μπρέντα στο THEMA.

«Τελικά, η κόρη μου παρήγγειλε καβούρια, ένα πιάτο με δύο μεγάλα καβούρια. Φαινόταν νόστιμο και ήξερα ότι θα ήταν ακριβό».

Η Μούλτον είπε ότι είχε ήδη παραγγείλει τα δύο καβούρια μέχρι να παρατηρήσει τουρίστες να κάθονται στην παραλία προειδοποιώντας τους να μην παραγγείλουν τίποτα άλλο. Δύο ώρες αργότερα, ήταν έτοιμοι να φύγουν και ζήτησαν τον λογαριασμό.

Η αντιπαράθεση ξεκίνησε όταν τους ζητήθηκε να μπουν μέσα στο εστιατόριο για να πληρώσουν.

Πήγα μέσα και είδα έναν άντρα να κάθεται σε ένα τραπέζι. "Κάθισε", μου είπε και μου έδειξε το λογαριασμό. Παραλίγο να λιποθυμήσω. Στην αρχή, δεν ήταν λεπτομερής, επειδή η εφημερίδα δεν έδειξε ακριβώς τι είχαμε παραγγείλει. Ο τύπος μου ζήτησε να πληρώσω σχεδόν 600 ευρώ και του είπα ότι μάλλον έχει γίνει κάποιο λάθος. «Αυτός ο λογαριασμός δεν πρέπει να είναι δικός μας», είπε η μητέρα.
Αυτό που ακολούθησε ήταν ένα επιχείρημα που άφησε την Μπρέντα και την Κίλα να αισθάνονται σαν να είχαν εξαπατηθεί. Έκτοτε, η Μπρέντα ζήτησε νομικές συμβουλές και υπέβαλε καταγγελία στην Υποδιεύθυνση Αστυνομίας Μυκόνου.

«Η ίδια η κ. Μπρέντα Μούλτον θέλει να τιμωρηθούν οι ένοχοι και παρόμοια περιστατικά να μην συμβούν σε άλλους τουρίστες», δήλωσε στο ΘΕΜΑ η δικηγόρος της, Μαριζάνα Κικίρι.

Απευθυνόμενο στους ισχυρισμούς των Αμερικανίδων, το εστιατόριο υποστήριξε ότι οι αρχές φέρονται να εξέτασαν την καταγγελία και διαπίστωσαν ότι δεν είχαν λάβει χώρα παραβιάσεις.

Σε δήλωσή του στο THEMA, το εστιατόριο έγραψε: «Όλα τα αντικείμενα που πουλάμε στο κατάστημά μας παρατίθενται αναλυτικά στον κατάλογο, σύμφωνα με το νόμο. Οι κατάλογοι βρίσκονται μπροστά από το κατάστημά μας σε περίοπτη θέση. Δίνουμε τις λίστες στους πελάτες μας πριν παραγγείλουμε. Για όλα τα προϊόντα μας υπάρχουν νομικά έγγραφα. Η πελάτισσα χρεώθηκε αυτή την τιμή επειδή τα βασιλικά καβούρια δεν είναι ένα αντικείμενο σε τιμές και η κοστολόγηση γίνεται σύμφωνα με το τιμολόγιο αγοράς τους. 

Παρόμοιες εμπειρίες φέρεται να είχαν κι άλλοι πελάτες που...πλήρωσαν χρυσό το φαγητό τους

Οι άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι έχουν επισκεφθεί το εστιατόριο προειδοποίησαν άλλους να αποφύγουν τις «τακτικές απάτης» του DK Oyster «όπως τη πανούκλα» και χαρακτήρισαν το κατεστημένο «ένα από τα χειρότερα» στο νησί.

«Πριν τους δώσω την πιστωτική μου κάρτα, ζήτησα να δω το λογαριασμό και αρνήθηκαν. Αυτό είναι ένα εξαιρετικά προβληματικό εστιατόριο και κανείς δεν πρέπει να έρθει ποτέ ξανά εδώ», υποστήριξε ένας κριτικός.

Άλλοι πελάτες που ανέφεραν ότι οι διακοπές τους καταστράφηκαν μετά την επίσκεψή τους στο εστιατόριο ισχυρίστηκαν ότι  είχαν υποστεί κακή μεταχείριση όταν εξέφρασαν ανησυχίες για τις υψηλές τιμές.

Οι παλαιότερες κριτικές από το καλοκαίρι του 2021 φαίνεται να απαντήθηκαν από το εστιατόριο σε μάλλον παθητικό-επιθετικό τόνο.

«Εάν αισθάνεστε ότι οι τιμές είναι πολύ υψηλές και δεν μπορείτε να τις αντέξετε οικονομικά, αντισταθείτε στον πειρασμό να απολαύσετε τη φιλοξενία ενός εστιατορίου ή οποιουδήποτε είδους επιχείρησης επιθυμείτε να επισκεφθείτε. Πιστέψτε με, άνθρωποι σαν εσάς δεν είναι τόσο ασυνήθιστοι σε όλο τον κόσμο», ανέφερε μια απάντηση σε μια κακή κριτική.

 

#ΜΥΚΟΝΟΣ #ΑΠΑΤΗ


from Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις https://ift.tt/obEGJZ8
via IFTTT

1 Σχόλια

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

  1. Ο τιμοκαταλογος λεει τιμη ανα 100 γραμμαρια, πχ καβουροποδαρα 30 ευρω τα 100 γραμμαρια. Οι Αμερικανοι που ειναι συνηθισμενοι με λιπρες και μαθαινουν τιμη ανα κιλο που ολα τα μαγαζια αναγραφουν μπερδευονται με τη λαμογια του συγκεκριμενου εστιατοριου που δεν λεει στο πελατη ποσο ζυγιζει το ψαρι η' καβουροποδαρα και τους χρεωνουν τρελλα ποσα. Πχ καλαμαραρι 19 ευρω τα 100 γραμμαρια δηλαδη 190 ευρω το κιλο! Καποιος πρεπει να μαζεψει το λαμογιο Δημητρη Καλαμαρα ιδιοκτήτη του εστιατοριου που καταστρεφει το ονομα της Ελλαδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Νεότερη Παλαιότερη