-->

Ο τουρισμός αλλάζει τον χάρτη στα σούπερ μάρκετ, νέοι παίχτες ανοίγουν την βεντάλια του ανταγωνισμού

Ο τουρισμός αλλάζει τον χάρτη στα σούπερ μάρκετ, νέοι παίχτες ανοίγουν την βεντάλια του ανταγωνισμού

Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ δείχνουν τα «δόντια» τους στον ανταγωνισμό, ενώ παράλληλα οι ανατιμήσεις στα ράφια πιέζουν την κατανάλωση

Νέες πηγές τόνωσης των εσόδων τους αναζητούν οι επιχειρήσεις ύστερα από τις πιέσεις που δέχονται τα εισοδήματα των καταναλωτών στην εσωτερική αγορά. Για το λόγο αυτό οι μεγάλοι παίκτες του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων εντείνουν τα επενδυτικά σχέδια επέκτασης στα δημοφιλή τουριστικά θέρετρα. 

Στοχεύουν εκεί διότι συγκεντρώνεται ο κύριος όγκος επισκεπτών έχοντας έτσι αυξημένη κατανάλωση. 

Νέα δυναμική εμφάνιση στο παιχνίδι αυτό αρχίζουν να κάνουν η Μασούτης και η Κρητικός μέσα από την αγορά τοπικών αλυσίδων. Στις νησιώτικες περιοχές επέλεξε να επιστρέψει στην αγορά και ο Carrefour, ύστερα από δέκα χρόνια απουσίας. 

Αναμένεται λοιπόν να σκληρύνει ο ανταγωνισμός τους επόμενους μήνες, όπου προσφορές και εκπτώσεις θα μπουν δυναμικά στο οργανωμένο λιανεμπόριο τον χειμώνα. Αξίζει να σημειωθεί πώς έχοντας στο μυαλό μας την Carrefour, ίσως δούμε δραστική μείωση των τιμών στα πρότυπα της πρωτοβουλίας του γαλλικού κολοσσού.

Τέλος, σύμφωνα με μελέτη της PwC Global Consumer Insights, η οποία εστίασε σε 25 χώρες, δείχνει ότι οι καταναλωτές βρίσκονται σε ετοιμότητα για αλλαγές στις συνήθειές τους. Όπως αναφέρει η μελέτη, μείζον πρόβλημα που αντιμετώπιζαν ήταν η αύξηση των τιμών στα είδη παντοπωλείου, στο οποίο βρίσκονται συχνά αντιμέτωποι. 

 

#ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ #ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ #ΣΟΥΠΕΡ_ΜΑΡΚΕΤ #ΤΙΜΕΣ #ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


from Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις https://ift.tt/FKxaPql
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.
-->