Τι πρέπει να γίνει για να μαζέψουν επιτέλους τα σκουπίδια;
Στην οδό Παπαγιαννίδη πίσω από τα γήπεδα 5χ5 και ακριβώς πίσω από το ''ΕΚΑΒ'' τα σκουπίδια και τα μπάζα που έχουν πεταχτεί παραμένουν εδώ και πολύ καιρό.
Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι καθημερινά περνά το απορριμματοφόρο και αδειάζει τους κάδους αλλά κανείς δεν φιλοτιμείται να μαζέψει τα σκουπίδια με τα μπάζα.
Αναγνώστης
ΘΕΜΑ:
ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

