
Η συνεργασία αυτή ενισχύει τη θέση της Allwyn ως ένα διεθνές brand με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο παγκοσμίως
Η Allwyn, η κορυφαία πολυεθνική εταιρεία λοταριών και μητρική του ΟΠΑΠ, ανακοινώνει με υπερηφάνεια την έναρξη μιας νέας επίσημης συνεργασίας με τη Formula 1, η οποία συμπίπτει με την 75η επέτειο του θρυλικού αθλήματος.
Αυτή η στρατηγική συνεργασία ενισχύει τη δέσμευση της Allwyn να επεκτείνει τη διεθνή αναγνωρισιμότητα του brand της, αξιοποιώντας τους 24 αγώνες της Formula 1 που πραγματοποιούνται σε όλο τον κόσμο, το εντυπωσιακό κοινό των 750 εκατομμυρίων φιλάθλων της και τους 96 εκατομμύρια followers της στα social media, καθώς και τη δυναμική της παρουσίας στα ηλεκτρονικά και ψυχαγωγικά ΜΜΕ.
Η συνεργασία αυτή ενισχύει τη θέση της Allwyn ως ένα διεθνές brand με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο παγκοσμίως, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα την αναπτυξιακή στρατηγική της σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η κεντρική φιλοσοφία της συνεργασίας επικεντρώνεται στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών που ενισχύουν τη φιλοδοξία της Allwyn να δημιουργήσει θετική κοινωνική συνεισφορά σε παγκόσμιο επίπεδο. Με κοινό στόχο την ενδυνάμωση των φιλάθλων και των τοπικών κοινοτήτων, αυτή η συνεργασία δίνει στην Allwyn την ευκαιρία να αξιοποιήσει τη συνεχώς αναπτυσσόμενη βάση φιλάθλων της Formula 1 για να γιορτάσει τις ιστορίες επιτυχίας εκείνων που φέρνουν θετικές αλλαγές και να τις μοιραστεί με το κοινό σε παγκόσμιο επίπεδο.
from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/VzuBHpA
via IFTTT