Δίχασε το κοινό η νέα διαφήμιση των KFC - «Παρωδία βάφτισης και χλευασμός του χριστιανισμού»

Δίχασε το κοινό η νέα διαφήμιση των KFC - «Παρωδία βάφτισης και χλευασμός του χριστιανισμού»

Σάλος με τη νέα διαφήμιση των KFC στην Αγγλία, το κοινό καταγγέλλει πως χλευάζει τον χριστιανισμό

Η νέα διαφήμιση των KFC πέτυχε να γίνει θέμα συζήτησης στο Ηνωμένο Βασίλειο για τους λάθους λόγους καθώς το κοινό έγινε έξαλλο με το θέμα που επιλέχθηκε για να λανσαριστούν οι νέες γεύσεις του δημοφιλούς brand με είδη fast food.

Μερίδα του τηλεοπτικού κοινού εξοργίστηκε με τα όσα προβάλλονται στο διαφημιστικό κατηγορώντας την εταιρεία ως βλάσφημη και ότι περιπαίζει βασικές αρχές του χροστιανισμού διακωμωδώντας το μυστήριο της βάφτισης. Όλα ξεκίνησαν από το γεγονός ότι στην καμπάνια πρωταγωνιστεί ένας άνδρας που βαπτίζεται σε μια λίμνη γεμάτη κόκκινη σάλτσα, μια εικόνα που θα τους τηλεθεατές αποτέλεσε κόκκινο πανί. Η συνέχεια του διαφημιστικού θεωρήθηκε εξίσου προβληματική με τις καταγγελίες και τα παράπονα στην ανεξάρτητη ρυθμιστική αρχή διαφήμισης του Ηνωμένου Βασιλείου (ASA) να φτάνουν σωρηδόν. Όταν ο άνδρας βγαίνει από το νερό με τη βοήθεια της «νονάς» του, έχει μετατραπεί στην χαρακτηριστική φτερούγα κοτόπουλου του KFC. Αφού ο άνδρας έχει μετατραπεί σε τραγανό κοτόπουλο, τότε βγαίνει στην οθόνη η φράση ««Πίστευε στο Κοτόπουλο». Αξίζει να αναφερθεί πως κατά τη διάρκεια της διαφήμισης ακούγονται ύμνοι.

KFC AD ea78e

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε εκπρόωσπος της ανεξάρτητης ρυθμιστική αρχή διαφήμισης της χώρας οι καταγγελίες που υπερβαίνουν τις 600, περιλαμβάνουν ανθρώπους που λένε ότι η διαφήμιση προωθεί τον κανιβαλισμό, ότι δοξάζει τον σατανισμό, χλευάζει τον χριστιανισμό και το μυστήριο της βάφτισης. Ωστόσο, η ASA δεν ξεκίνησε έρευνα για το σποτ της KFC και αποφάσισε ότι δεν παραβιάζει τους διαφημιστικούς κανόνες της ρυθμιστικής αρχής.

KFC2 FIANL bd0ea

H επίμαχη διαφήμιση των KFC που προκάλεσε σάλο

Τα KFC λάνσαραν το επίμαχο διαφημιστικό «All Hail Gravy» στις 14 Μαρτίου Η διαφήμιση απεικονίζει έναν άνδρα που έχει χαθεί στο δάσος, αλλά ακολουθεί μια ομάδα μυστηριωδών ξένων που μεταφέρουν ένα γιγαντιαίο, χρυσό αυγό. Καταλήγουν σε μια λίμνη γεμάτη σάλτσα, όπου βαφτίζουν τον άνδρα και τον εισάγουν στη λατρεία του τηγανητού κοτόπουλου της μάρκας. Το σποτ με τη σάλτσα είναι το δεύτερο μέρος της καμπάνιας «Believe» της KFC που έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι και εισήγαγε την έννοια της λατρείας του κοτόπουλου. Το διαφημιστικό που έχει πολλές δόσεις μαύρου χιούμορ και ανατρεπτικής αισθητικής δεν έγινε αντιληπτό από το κοινό με τα σχόλια και τις αρνητικές κριτικές να διαδέχονται το ένα το άλλο. Η εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει τις καταγγελίες που έλαβε η ASA.

{https://www.youtube.com/watch?v=SVHHQKmzYOc}

«Προκαλούμε για να ανοίξουμε συζητήσεις»

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Monica Silic, επικεφαλής μάρκετινγκ της KFC U.K. και Ιρλανδίας, δήλωσε στο ADWEEK ότι ο στόχος της καμπάνιας είναι να «φέρει ένα διασκεδαστικό αντίδοτο σε αυτόν τον βαρετό, χαοτικό κόσμο» και να προσεγγίσει τη γενιά Z εν μέσω του ολοένα και πιο ανταγωνιστικού πολέμου των κοτόπουλων fast-food. Η μάρκα και το πρακτορείο της, Mother London, γνώριζαν ότι η διαφήμιση μπορεί να διχάσει τις απόψεις. «Είμαστε πολωτικοί, επειδή θέλουμε συζήτηση», δήλωσε τότε ο Martin Rose, εκτελεστικός διευθυντής δημιουργικού της Mother London.

#KFC #ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ #ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ #ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ #ΒΑΦΤΙΣΗ


from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/vhAJiFe
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη