
Μετά την περσινή ταινία μικρού μήκους «Night Fishing», η Hyundai Motor ενισχύει το μάρκετινγκ περιεχομένου μέσω gaming για να συνδεθεί με τις μελλοντικές γενιές.
Η Hyundai Motor Company ανακοίνωσε τη συνεργασία με το παγκοσμίως αναγνωρισμένο παιχνίδι αγώνων «Asphalt Legends Unite» της Gameloft, εισάγοντας εικονικά τα οχήματά της υψηλών επιδόσεων στις ψηφιακές πίστες του παιχνιδιού.
Στο πλαίσιο της κυκλοφορίας της Update 43, οι παίκτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να οδηγήσουν το ηλεκτρικό IONIQ 5 N καθώς και το καινοτόμο υδρογονοκίνητο πρωτότυπο N Vision 74, ζώντας μια μοναδική εμπειρία αγώνων.
Η συνεργασία αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας της Hyundai να συνδεθεί με τις νεότερες γενιές μέσω διαδραστικού περιεχομένου και εναλλακτικών καναλιών μάρκετινγκ, όπως απέδειξε η περσινή ταινία μικρού μήκους «Night Fishing».
Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύει τη δραστηριότητά της στο χώρο του ψηφιακού κόσμου με προηγούμενες πρωτοβουλίες όπως το «Hyundai Future Adventure» στο ROBLOX και το «Timeless Seoul» στο ZEPETO.
Για την ενίσχυση της προβολής της, η Hyundai συνεργάζεται με gaming influencers και streamers σε Twitch και YouTube, δημιουργώντας αποκλειστικό περιεχόμενο, live streams και συμμετοχές σε ειδικές εκδηλώσεις.
Η εν λόγω πρωτοβουλία επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Hyundai να καινοτομεί στην επικοινωνία με το κοινό της Generation Z, επενδύοντας σε πλατφόρμες και εμπειρίες που αγαπούν οι νεότερες γενιές, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη διεθνή παρουσία και απήχηση της μάρκας.
from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/fpr1gNv
via IFTTT