Απώλεια βαλίτσας: Σε ποιες πτήσεις παίρνετε αποζημίωση έως 1200 ευρώ

Απώλεια βαλίτσας: Σε ποιες πτήσεις παίρνετε αποζημίωση έως 1200 ευρώ

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας υπενθυμίζει στους ταξιδιώτες που πρόκειται να μετακινηθούν αεροπορικώς το επόμενο διάστημα, τα δικαιώματά τους σε περίπτωση ζημιάς ή απώλειας αποσκευών.

Όταν χάνεται μια βαλίτσα, δεν χάνεται μόνο το περιεχόμενό της - συχνά χάνονται πολύτιμος χρόνος, προγραμματισμένες δραστηριότητες και η αίσθηση ασφάλειας που συνοδεύει κάθε καλά οργανωμένο ταξίδι.

Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, τα δικαιώματα των επιβατών εφαρμόζονται στις εξής περιπτώσεις:

  • Όταν η πτήση πραγματοποιείται εντός της ΕΕ ή μεταξύ χωρών της ΕΕ και τρίτων χωρών, ανεξαρτήτως της εθνικότητας του αερομεταφορέα
  • Όταν η πτήση ξεκινά από τρίτη χώρα και καταλήγει σε κράτος-μέλος της ΕΕ, με αεροπορική εταιρεία της ΕΕ.
  • Όταν η πτήση ξεκινά από κράτος-μέλος της ΕΕ προς τρίτη χώρα, με αερομεταφορέα οποιασδήποτε χώρας.

Τι ισχύει για τις αποσκευές

Η αεροπορική εταιρεία φέρει την ευθύνη για φθορά ή απώλεια παραδομένων αποσκευών, υπό την προϋπόθεση ότι το συμβάν σημειώθηκε είτε κατά τη διάρκεια της πτήσης είτε όσο οι αποσκευές βρίσκονταν υπό την ευθύνη της.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση που μπορεί να φτάσει έως και τα 1.220 ευρώ.

Δεν προβλέπεται αποζημίωση εάν η ζημιά οφείλεται σε ελάττωμα ή χαμηλή ποιότητα της αποσκευής. Όσον αφορά τις χειραποσκευές, η εταιρεία είναι υπεύθυνη μόνο αν η ζημιά προκληθεί από δική της υπαιτιότητα.

Διαδικασία αναγγελίας ζημιάς ή απώλειας

Σε περίπτωση φθοράς αποσκευών που έχουν παραδοθεί, ο επιβάτης οφείλει να υποβάλει γραπτή καταγγελία στην αεροπορική εταιρεία εντός επτά (7) ημερών. Αν πρόκειται για καθυστέρηση παραλαβής, η καταγγελία πρέπει να γίνει εντός είκοσι μίας (21) ημερών από την ημέρα παραλαβής.

Αν κατά την άφιξη στον προορισμό σας η αποσκευή δεν εντοπίζεται, θα πρέπει να απευθυνθείτε άμεσα στο Γραφείο Απολεσθέντων του αεροδρομίου και να συμπληρώσετε Δήλωση Απώλειας. Εφόσον η αποσκευή δεν εντοπιστεί εντός 21 ημερών, θεωρείται οριστικά χαμένη.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι καταναλωτές μπορούν να επισκεφθούν τον ιστότοπο της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας και να συμβουλευτούν τον οδηγό «Αλφαβητάρι του Ταξιδιώτη».

#ΒΑΛΙΤΣΑ #ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ #ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ


from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/HQbGMUd
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη