Παραίτηση Μητσοτάκη ζητάει ο Φάμελλος

eurokinissi

«Κύριε Μητσοτάκη, αφού παραδέχεστε ότι αποτύχατε, είναι καιρός να παραιτηθείτε».

Στην παραδοχή του πρωθυπουργού - οτι η κυβέρνηση απέτυχε στο θέμα του ΟΠΕΚΕΠΕ- αναφέρεται με ανάρτησή του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία, Σωκράτης Φάμελλος, τον οποίο μάλιστα καλεί να παραιτηθεί.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

Κύριε Μητσοτάκη, αφού παραδέχεστε σήμερα ότι «αποτύχατε», είναι καιρός να παραιτηθείτε.

«Αποτύχατε» στον ΟΠΕΚΕΠΕ, στην αισχροκέρδεια, στα Τέμπη, στις υποκλοπές, στην εξωτερική πολιτική.

Δεν «αποτύχατε» μόνο, αλλά στήσατε προσωπικά αυτό το αντιδημοκρατικό καθεστώς διαπλοκής και διαφθοράς.

Δεν αξίζει στην πατρίδα μας ένας αποτυχημένος πρωθυπουργός και μια αποτυχημένη κυβέρνηση.

Μόνη λύση η παραίτησή σας, οι εκλογές και η προοδευτική αλλαγή.

{https://ift.tt/hWFTXzc}

#ΚΥΡΙΑΚΟΣ_ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ #ΣΩΚΡΑΤΗΣ_ΦΑΜΕΛΛΟΣ #ΟΠΕΚΕΠΕ


from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/uSrp9N0
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη