Εκρηκτική ήταν η χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στη Λαμία!
Είχε από όλα: Κατηγορίες για ρουσφέτια της νυν Δημοτικής Αρχής, ανεξαρτητοποίηση δημοτικού συμβούλου της πλειοψηφίας με καταγγελτικό λόγο, αντιπαραθέσεις πρώην αντιδημάρχων για τεχνικά έργα και άλλα πολλά.
Δεν ξεκινάει καλά η προεκλογική περίοδος σε μια εκλογική μάχη που οι περισσότεροι από όσοι αντιπαρατίθενται σήμερα,με τόσο έντονο τρόπο, πιθανώς θα κληθούν να συγκυβερνήσουν τον Δήμο μας.
Καθήκον όλων μας η αποτύπωση των πραγματικών προβλημάτων του Δήμου Λαμιέων και ο γόνιμος δημιουργικός διάλογος για το μέλλον.
Παναγιώτης Στασινός
Δημοτικός Σύμβουλος
της Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών Λαμίας
pepla.blogspot.com
ΘΕΜΑ:
ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
