Οι εκδηλώσεις στα πλαίσια του εορτασμού της απελευθέρωσης της Λαμίας, συνεχίστηκαν χθες με μια ρεμπέτικη βραδιά στο Δημοτικό μας Θέατρο.
Ακούσαμε τραγούδια της δεκαετίας του ’40 από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Πλατυστόμου «ο Πηλέας» και τη χορωδία Σπερχειάδας «Ηχώ» σε συνδιοργάνωση με τo Σωματείο M.I.A.P. 1940-1950.
Μας είπαν τη δική τους … ιστορία μέσα από τραγούδια μεγάλων συνθετών και λαϊκών τραγουδιστών!
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!
Δήμος Λαμιέων - Municipality of Lamia
ΘΕΜΑ:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ




