Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Αθηνών - Κορίνθου

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Αθηνών - Κορίνθου

Αποκαταστάθηκε πριν από λίγο η κυκλοφορία στην εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου στην Κινέτα.

Στις 20:40 τα συνεργεία της Ολυμπίας Οδού ολοκλήρωσαν τον καθαρισμό του οδοστρώματος στο 60ο χιλιόμετρο της εθνικής Οδού και παρέδωσαν στην κυκλοφορία και το ρεύμα προς Κόρινθο.



via Ειδήσεις - Ειδήσεις | Dikaiologitika News https://ift.tt/35BXAxY
RSS Feed

Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη