Με νέα εισήγηση , μετατίθεται η πιθανή έναρξη του κέντρου για την Τρίτη 24/12/19.
Εδώ, να τονιστεί ότι από πλευράς χιονιού , το κέντρο είναι έτοιμο να υποδεχτεί τους χιονοδρόμους για σκι και όχι μόνο για βόλτα.
Δυστυχώς, αν και είμαστε γνώστες όλων των ατυχών παρεμβάσεων που έλαβαν χώρα από συγκεκριμένο παράγοντα της διοίκησης του χιονοδρομικού , δεν θα αναφερθούμε αναλυτικά .
Ελπίζουμε, ότι τελικά την Τρίτη , παραμονή Χριστουγέννων , έστω και με τρόπο "μεσοβέζικο",
θα ξεκινήσει μια υποτυπώδες λειτουργία.
Προφανώς η διατεταγμένη υπηρεσία κάποιου παράγοντα , βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Θα επανέλθουμε με αναλυτικά στοιχεία, αν