| Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών παρουσιάζονται από το Megaron Plus και το Σωματείο «Διάζωμα» την Πέμπτη 12 Μαρτίου, 7 το βράδυ, η Νικόπολη και η Αρχαία Κασσώπη. Η προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πρέβεζας, Ανθή Αγγέλη, θα μιλήσει για τα έργα ανάδειξης του Μεγάλου Θεάτρου Νικόπολης και του Θεάτρου Κασσώπης και για την αποκατάσταση του Θεάτρου Κασσώπης η αρχαιολόγος, Δήμητρα Δρόσου και ο αρχιτέκτονας, Αχιλλέας Τρανουλίδης. Θα προλογίσει ο πρόεδρος του Σωματείου «Διάζωμα», Σταύρος Μπένος, οποίος θα συντονίσει την συζήτηση. www.ert.gr via ert.gr https://ift.tt/2utgOZF | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |