| Την εγκατάλειψη του γηπέδου ποδοσφαίρου της Νέας Αγχιάλου αναδεικνύει με ερώτησή της προς τη δημοτική αρχή η ομάδα των δημοτικών συμβούλων της αυτοδιοικητικής κίνησης «Μαζί για το Βόλο». Η δημοτική ομάδα τονίζει την ανάγκη άμεσων παρεμβάσεων, λόγω της επικινδυνότητας των εγκαταστάσεων, και ρωτά τη δημοτική αρχή σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει και πότε, με σκοπό την αποκατάσταση των ζημιών. Η ερώτηση υπογράφεται και από τα έξι μέλη της δημοτικής ομάδας της κίνησης «Μαζί για το Βόλο». www.ert.gr via ert.gr https://ift.tt/2PlAFRJ | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |