Και νέο συλλαλητήριο από Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων κατά του ασφαλιστικού

Και νέο συλλαλητήριο από Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων κατά του ασφαλιστικού

Και νέο συλλαλητήριο εναντίον του ασφαλιστικού νομοσχεδίου πραγματοποιεί μεθαύριο,στις 6:30 το απόγευμα, το Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων.
«Έχουμε ευθύνη απέναντι στην οικογένειά μας και στα νέα παιδιά που τα οδηγούν στα νύχια των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιριών και των εμπόρων της υγείας», τονίζεται – μεταξύ άλλων – σε ανακοίνωση που εξέδωσε.

www.ert.gr



via ert.gr https://ift.tt/2v2imtX
RSS Feed

Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη