| Και νέο συλλαλητήριο εναντίον του ασφαλιστικού νομοσχεδίου πραγματοποιεί μεθαύριο,στις 6:30 το απόγευμα, το Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων. «Έχουμε ευθύνη απέναντι στην οικογένειά μας και στα νέα παιδιά που τα οδηγούν στα νύχια των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιριών και των εμπόρων της υγείας», τονίζεται – μεταξύ άλλων – σε ανακοίνωση που εξέδωσε. www.ert.gr via ert.gr https://ift.tt/2v2imtX | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |