| Έληξε ο συναγερμός που σήμανε νωρίτερα σήμερα στο νοσοκομείο «Σωτηρία», όπου μεταφέρθηκε ένας ναυτικός, με ύποπτα συμπτώματα για κορονοϊό. Από τον ασθενή ελήφθη δείγμα, το οποίο εξετάστηκε και όπως προέκυψε ο ναυτικός δεν έχει προσβληθεί από τον κορονοϊό. via Press24.gr https://ift.tt/2HWAiJe | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |