Ανακοινώθηκε το πρώτο κρούσμα κορονοϊού στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος. Πρόκειται για 48χρονο άνδρα, που είχε ταξιδέψει με τον 66χρονο στους Αγίους Τόπους.
Επιβεβαιώθηκε το πρώτο κρούσμα κορονοϊού στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος, σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα του Ειδικού Εργαστηρίου του Ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ και τη σχετική ανακοίνωση που έβγαλε στη 1:30 μετά τα μεσάνυχτα της Παρασκευής η Περιφέρεια, με τα συνολικά κρούσματα στην Ελλάδα να αγγίζουν τα 46. via NotiosEvoikos https://ift.tt/2VUnJGo | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |