| Η σύμβαση για το προϋπολογισμού, 1.500.000 ευρώ, έργο αποκατάστασης των ζημιών τις οποίες προκάλεσε σε δρόμους της Αργολίδας, η κακοκαιρία που ενέσκηψε το διήμερο 29 και 30 Σεπτεμβρίου 2019, υπογράφηκε από τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα και τον εκπρόσωπο αναδόχου εταιρείας. Η εν λόγω εργολαβία, συνολικής δαπάνης 564.664,08 ευρώ -μετά την έκπτωση 62,36% που προσέφερε ο ανάδοχος στον σχετικό διαγωνισμό- περιλαμβάνει επίσης και την αποκατάσταση των υδραυλικών έργων του οδικού δικτύου, τα οποία επίσης υπέστησαν ζημιές από την κακοκαιρία του περσινού Σεπτεμβρίου. Η συμβατική προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου είναι 12 μήνες, ωστόσο -όπως τονίστηκε σήμερα, μετά την υπογραφή της σύμβασης- οι εργασίες θα αρχίσουν το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα και θα καταβληθεί προσπάθεια η πλήρης υλοποίησή του να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το φθινόπωρο. πηγή είδησης και πηγή φωτό: www.ppel.gov.gr www.ert.gr via ert.gr https://ift.tt/2VGqhrD | | Στείλτε τα δελτία τύπου στο e-mail: kaliterilamia@gmail.com | | |