1939: Η αθλητική διαφήμιση στον Τύπο

Τότε δεν υπήρχε τηλεόραση ούτε και social media. Κανείς δε θα μπορούσε να φανταστεί ότι 82 χρόνια μετά θα υπήρχε το επάγγελμα του Instagramer. Ο μοναδικός τρόπος διαφήμισης ήταν η εφημερίδα


Είμαστε στο 1939 και στην εφημερίδα ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ βλέπουμε τις διαφημίσεις αθλητικού περιεχομένου της εποχής. Όπως την παραπάνω όπου ο Κατράντζος καλεί την ΕΟΝ αλλά και τους συλλόγους να προμηθευτούναπό το κατάστημά του τα εκλεκτότερα είδη σπορ. Κι όπως μπορείτε να διαβάσετε και παρακάτω, σε άλλο φύλλο γίνεται διαφήμιση στις ομάδες που προμηθεύτηκαν αποκλειστικά από τον Κατράντζο τα είδη του ποδοσφαίρου τους.


Βεβαίως υπήρχε και ανταγωνισμός. Διότι τα είδη σπορ ΙΩΝΑΣ είχαν δεκαπενταετή πείρα και παρείχαν ό,τι είδος χρειαζόταν κάθε ποδοσφαιρική ομάς.


Ο Ιωνάς επίσης, που είχε καταστήματα σε Αθήνα και Πειραιά, απαντούσε στον Κατράντζο ότι όλοι οι παρακάτω που θα διαβάσετε στη διαφήμιση ήταν πελάτες του.



Όμως δε σταματάμε εδώ. Στη φωτογραφία βλέπετε έναν... μελλοντικό πρωταθλητή επειδή τρεφόταν με το γαλακτούχον άλευρον Νεστλέ.



Και αφού είπαμε για φαγητό προσέξτε την επόμενη διαφήμιση. Η ΒΑΝΑΝΙΑ ήταν η... απαραίτητος τροφή για κάθε αθλητή. Κι όπως σημειώνεται τη χρησιμοποιούσαν όλοι οι αθλητές και ποδοσφαιριστές στην Ευρώπη και στην Αμερική. Γιατί όχι και στην Ελλάδα, λοιπόν;



Όμως ένα καλό εστιατόριο όπως το ΑΪ ΛΑΙΦ του Παύλου Κουτσουράκη (στην Εμμανουήλ Μπενάκη 16) μπορεί να φέρει νίκες στην Εθνική ομάδα. Διότι μαθαίνατε από τη διαφήμιση πως επί μια εβδομάδα, πριν από το νικηφόρο αγώνα με την Βουλγαρία, οι διεθνείς έτρωγαν στο εστιατόριο αυτό που ήταν διαίτης.



Ακολουθήστε μας στο Facebook


from ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ https://ift.tt/3qWSPcF
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη