Ιταλία: Εισήχθη σε νοσοκομείο ξανά ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι

Ο 84χρονος πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας είχε πάρει εξιτήριο από το ίδιο νοσηλευτικό ίδρυμα (San Raffaeleτου στο Μιλάνο) στις 30 Απριλίου μετά από 24 ημέρες νοσηλείας.

Ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι εισήχθη ξανά στο νοσοκομείο του San Raffaeleτου Μιλάνου για μια νύχτα, σύμφωνα με πηγή που μίλησε στο «Reuters», ενώ σχετικό ρεπορτάζ φιλοξενούν και ΜέσΑ της Ιταλίας.,

Ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας, 84 ετών σήμερα, είχε πάρει εξιτήριο από το ίδιο νοσοκομείο στις 30 Απριλίου μετά από 24 ημέρες νοσηλείας.

{https://twitter.com/Clau64Claudio/status/1392052427793309696?s=20}

{https://twitter.com/MaxLandra/status/1392058169925509124?s=20}

{https://twitter.com/fasulo_antonio/status/1392058077030006787?s=20}

{https://twitter.com/Libero_official/status/1392042824246439936?s=20}

(πληροφορίες από το Reuters)

  • Μπερλουσκόνι
  • ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
  • ΜΙΛΑΝΟ
  • ΝΟΣΗΛΕΙΑ


from Ολες οι ειδήσεις https://ift.tt/2R9muTS
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη