Ήμουν και εγώ στο κορονοπάρτι του Αλίμου: Χαμός στα κοινωνικά δίκτυα από τους νέους που βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό (εικόνες)

Pexels

Χαμός με τα σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα για το διπλό κορονοπάρτι σε beach bar του Αλίμου όπου αρκετοί ενημέρωσαν τον ΕΟΔΥ πως βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό.

Ενώ η συζήτηση για την άρση των μέτρων και τη μη χρήση μάσκας ενώ η μετάλλαξη Δέλτα καλπάζει, ένα νέο περιστατικό κορονοπάρτι έρχεται να ταράξει τα νερά και να αποδείξει πως ακόμα τα χειρότερα δεν έχουν τελειώσει.

Όπως καταγγέλλουν νέοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε γνωστό κέντρο της παραλιακής, επί της λεωφόρου Ποσειδώνος στο ύψος του Αλίμου έγινες το προπερασμένο σαββατοκύριακο ένα πάρτι που από ότι φαίνεται από τα μέχρι τώρα δεδομένα εξελίχθηκε σε κορονοπάρτι με αρκετούς να ενημερώνουν τον ΕΟΔΥ ότι βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό.

eodi1

Το αρνητικό αποτύπωμα που δημιούργησε το διπλό event, απασχόλησε τόσο το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ όσο και τις κινητές του μονάδες.

Εξαιτίας της κοσμοσυρροής στο beach bar, προέκυψαν δεκάδες κρούσματα, τη στιγμή που η αγωνία για την υπερμετάδοση του ιού φάνηκε ακόμη και στα κοινωνικά δίκτυα, στα οποία οι χρήστες εξέφρασαν είτε την ενόχλησή τους για την απουσία των στοιχειωδών μέτρων είτε τον θυμό τους για τις πολλές περιπτώσεις μόλυνσης.

eodi2

Αρκετοί μάλιστα απευθύνθηκαν στον ΕΟΔΥ, αναφέροντας συμπτώματα, ενώ άλλοι επισκέφτηκαν κινητά κλιμάκια ώστε να εξακριβώσουν εάν είναι θετικοί στη νόσο.

eodi3



from Όλες οι ειδήσεις https://ift.tt/3AwkpTH
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη