-->

Πώς θα βελτιωθεί το παράπλευρο οδικό δίκτυο στον ΠΑΘΕ Στερεάς Ελλάδας (Αθήνα-Λαμία-Μαλιακός)

Πώς θα βελτιωθεί το παράπλευρο οδικό δίκτυο στον ΠΑΘΕ Στερεάς Ελλάδας (Αθήνα-Λαμία-Μαλιακός)

Τη σύνταξη τευχών δημοπράτησης και την προώθηση διαγωνιστικής διαδικασίας άμεσα για έργα Συντήρησης-Σήμανσης-Ασφάλισης-Βελτίωσης του Παράπλευρου Δικτύου (SR) και λοιπού Οδικού Δικτύου στον αυτοκινητόδρομο «ΠΑΘΕ Στερεάς Ελλάδας» σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Μάλιστα, η αρμόδια υπηρεσία, η Δ/νση Υποδομών Σταθερής Τροχιάς, Συντηρήσεων και Ασφάλειας, αναζητάει τη συνδρομή Τεχνικού Συμβούλου με εμπειρία σε θέματα μελετών σήμανσης-ασφάλισης, βελτίωσης γεωμετρικών χαρακτηριστικών, σε μεγάλα έργα οδοποιίας και παράπλευρου οδικού δικτύου.

Ειδικότερα, ο Τεχνικός Σύμβουλος θα παρέχει στην Υπηρεσία, μεταξύ άλλων, υποβοήθηση σε:

·    Μελέτες αναβάθμισης των υφιστάμενων κόμβων από την έξοδο Καμένων Βούρλων έως το Μώλο (ισόπεδος κόμβος προς Καινούριο Φθιώτιδας, ισόπεδος κόμβος Αγ. Σεραφείμ, ισόπεδος κόμβος προς Σκάρφεια, ισόπεδος κόμβος προς Μώλο).

·    Μελέτες βελτίωσης γεωμετρικών χαρακτηριστικών σε οδούς (ανάλογα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας και ενδεικτικά στις θέσεις α) συμβολής κάθετης οδού στην Π.Ε.Ο. στην περιοχή των πρώην Σ.Ε.Α. Λεβέντη και β) περί τη Χ.Θ. 78+480 Α/Κ -τεχνικό με άτυπη χρήση Κάτω Διάβασης-).

·    Καταγραφές προβλημάτων που αφορούν στην απορροή ομβρίων στην επιφάνεια κυκλοφορίας στο παράπλευρο δίκτυο ΠΑΘΕ Στερεάς Ελλάδας και υποβοήθηση της Υπηρεσίας στην αντιμετώπισή τους με την εκπόνηση Μελετών Αποχέτευσης-Αποστράγγισης (ανάλογα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας και ενδεικτικά στις περιοχές Κόμβου Βαθέως, παλαιών διοδίων Σχηματαρίου, και περί των Χ.Θ. 204+600, 152+500, 146+000).

·    Καταγραφές βλαβών του παράπλευρου δικτύου (SR) και απαιτούμενης κατά τόπους βελτίωσης σήμανσης-ασφάλισης.

Ο Τεχνικός Σύμβουλος θα υποβοηθήσει την Υπηρεσία στη σύνταξη των τευχών δημοπράτησης έργων συντήρησης, βελτίωσης σήμανσης και ασφάλισης, έργων αρμοδιότητάς της.

www.insider.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.
-->