Τι να κάνετε και τι όχι όσον αφορά στη μαζική αποστολή μηνυμάτων

Τι να κάνετε και τι όχι όσον αφορά στη μαζική αποστολή μηνυμάτων

Στη σημερινή, ψηφιακή εποχή, οι κινητές συσκευές γίνονται όλο και περισσότερο το επίκεντρο των ζωών του κόσμου. Εκεί μπαίνουμε στο Internet, ψωνίζουμε, καταναλώνουμε περιεχόμενο.

 Ο κόσμος δεν κάθεται πια μπροστά στον υπολογιστή του για να ψάξει για πληροφορίες. Αντιθέτως, μπαίνουμε σε websites, ανοίγουμε εφαρμογές και social media, χρησιμοποιώντας τα κινητά μας. Ως αποτέλεσμα είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να είναι παρούσες σε πολλές πλατφόρμες και τα κινητά είναι ανάμεσά τους.

Με την άνοδο των smartphones, tablets και της τεχνολογίας που φοριέται, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία στους καταναλωτές. Οι εταιρείες μπορούν να έχουν μια πιο αυθεντική, ένας-προς-έναν συνομιλία με καταναλωτές, να δημιουργήσουν αφοσίωση και να εκτοξεύσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Το mobile marketing είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να φτάσει το μήνυμά σας στους υπάρχοντες και πιθανούς πελάτες σας με σχετική και έγκαιρη πληροφορία.

Η ανάπτυξη μια στρατηγικής για να φτάσετε στο κοινό σας είναι σημαντική για κάθε υπεύθυνο marketing.

Το Viber βρίσκεται στην κορυφή της μαζικής αποστολής μηνυμάτων για πάνω από 10 χρόνια σε 190 χώρες. Πάνω από 5.000 επιχειρήσεις εμπιστεύονται το Viber για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους, μεταξύ τους και οι Coca-Cola, Raiffeisen Bank, και FC Barcelona. Το Viber προσφέρει μια ποικιλία από εργαλεία business messaging για εξατομικευμένη επαφή σε μεγάλο όγκο. Ξέρουμε αρκετά πράγματα σχετικά με το τι δουλεύει και τι όχι όταν μιλάμε για μαζικές αποστολές και με μεγάλη μας χαρά μπορούμε να μοιραστούμε κάποιες συμβουλές μαζί σας. 

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ

  •  Ξεκινήστε μια συζήτηση. Μη στείλετε απλά ένα μήνυμα. 

Η γλώσσα που χρησιμοποιείτε είναι σημαντική για να καταφέρετε να περάσετε το μήνυμά σας. Χρησιμοποιήστε φυσικό τόνο συζήτησης. Να έχετε προσωπικό ύφος και να δείχνετε ότι νοιάζεστε. Ανταγωνίζεστε για την προσοχή του καταναλωτή με όλα τα υπόλοιπα μηνύματα που λαμβάνει. Μελέτες δείχνουν ότι ο κόσμος εμπλέκεται περισσότερο όταν νοιώθει ότι οι εταιρείες τον καταλαβαίνουν. 

  • Διαχωρίστε το κοινό σας και στείλτε στοχευμένα μηνύματα 

Το να καταλαβαίνετε το περιβάλλον των καταναλωτών σας, το σε ποια φάση βρίσκονται και πώς αισθάνονται και να προσαρμόζετε τα μηνύματά σας και το ύφος σας είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο. Επιλέξτε εξατομικευμένα μηνύματα για το κοινό σας, αλλιώς θα το κουράσετε. 

  • Κρατήστε το απλό 

Σκεφτείτε το υπόλοιπο περιβάλλον του κινητού. Μικρά, εύστοχα μηνύματα θα κάνουν καλύτερα τη δουλειά. 

  • Ζητείστε τη γνώμη τους 

Πείτε στους πελάτες σας ότι η γνώμη τους έχει αξία για εσάς. Απαντήστε στις ερωτήσεις και τα σχόλιά τους και δείξτε ότι νοιάζεστε. 

ΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ 

  • Μη στέλνετε μαζικά, εκνευριστικά μηνύματα 

Θα τους εκνευρίσετε. Κι αυτό θα οδηγήσει στο να σας σβήσει πολύ κόσμος. Οι πελάτες σαν είναι άνθρωποι όχι ad impressions – θα αγοράσουν το προϊόν σας μόνο αν έχουν θετική εμπειρία μαζί σας.

  • Μη στέλνετε μηνύματα που δεν αφορούν τους πελάτες σας 

Είναι πέντε φορές πιο ακριβό να κερδίσετε ένα καινούργιο πελάτη από το να διατηρήσετε έναν υπάρχοντα. Γι' αυτό και είναι σημαντικό να του δημιουργήσετε μια σπουδαία εμπειρία. Γι' αυτό στέλνετε μηνύματα που έχουν σχέση με το κοινό σας.

  • Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία στα μηνύματά σας 

Τα κεφαλαία σημαίνουν ότι φωνάζετε και μπορούν να αποσπάσουν το κοινό σας. 

  • Μη στέλνετε μηνύματα σε κόσμο που έχει ζητήσει να μην τα λαμβάνει 

Κάτι τέτοιο είναι εισβολή στον ιδιωτικό τους κόσμο. Στο Viber, μια εταιρεία μπορεί να έχει ένα πιστοποιημένο επιχειρηματικό λογαριασμό και να στέλνει επίσημα μηνύματα μόνο αν αποδεχτεί τους κανονισμούς ιδιωτικού απόρρητου. Έτσι διασφαλίζουμε ότι οι εταιρείες στέλνουν μόνο σχετικά μηνύματα. 

  • Μην λέτε ψέματα για το προϊόν σας 

Όταν οι πελάτες σας μάθουν την αλήθεια, θα χάσουν την εμπιστοσύνη τους. 

Επικοινωνία σαν συζήτηση

Η τελευταία τάση στο mobile marketing είναι το Conversational messaging. Οι marketers καταλαβαίνουν τα οφέλη των συζητήσεων ένας προς έναν. Έτσι ενδυναμώνετε τις σχέσεις με την πελατεία σας και αυξάνετε την ικανοποίησή τους. Τα μηνύματα σαν συζήτηση είναι συνήθως σύντομα και δεν ενοχλούν. Κάντε τα μηνύματά σας σχετικά, προσωπικά και ενδιαφέροντα.

Ένα ακόμη πλεονέκτημα της αποστολής επιχειρηματικών μηνυμάτων είναι το οικονομικό όφελος. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων για πολύ μικρότερο κόστος απ' ότι μέσω άλλων ειδών marketing. Μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα μικρό budget και να το μεγαλώσετε όσο προχωράει η καμπάνια σας. Αν ψάχνετε για έναν αποτελεσματικό και οικονομικό τρόπο για να μείνετε σε επαφή με την πελατεία σας, το mobile messaging είναι μια τέλεια επιλογή.

Του Etienne Dupont, Senior Director of Business Messaging Solutions της Rakuten Viber 

etiev



from Όλες οι ειδήσεις https://ift.tt/3HR5Ixx
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη