Εκτός τόπου και χρόνου στη Λαμία
_____________
Την ίδια στιγμή που ο χάρτης της φτώχειας "κοκκινίζει" στην πόλη μας, την ιδια στιγμή που ατελείωτα ευάλωτα νοικοκυριά δυσκολεύονται να έχουν τη στοιχειώδη θέρμανση εν μέσω παγωνιάς, την ίδια στιγμή που Συμπολίτες μας καίνε στα τζάκια τοξικά υλικά για να ζεσταθούν με ολόκληρες γειτονιές να δηλητηριάζονται, την ίδια στιγμή που για να παρκάρει κανείς στο κέντρο χρειάζεται ένα μηνιάτικο, την ίδια στιγμή που η απο-ανάπτυξη και η συντριβή της εμπορικής δραστηριότητας απειλούν το εισόδημα όλων, την ίδια στιγμή που κρίσιμες υποδομές και υπηρεσίες αποχωρούν από τη Λαμία, την ίδια στιγμή που ο εμπορικός κόσμος υποφέρει από την αντιαναπτυξιακή έλλειψη οράματος για την πόλη...
...Η Δημοτική αρχή ασχολείται με υπερβολές στις θέσεις φόρτισης για τα ανύπαρκτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διαθέτει τις ήδη ελάχιστες θέσεις στάθμευσης χωρίς ορθολογικά κριτήρια, διαθέτει κονδύλια ,αντιαναπτυξιακά, για δημόσιες σχέσεις και "επικοινωνία", εγκαταλείπει τον χάρτη της φτώχειας στη μοίρα του, ασχολείται με λαμπιόνια και αλουμινόχαρτα που δεν έφεραν ούτε έναν επισκέπτη στην πόλη, μας θυμίζει ότι το πιο σύντομο πικρό ανέκδοτο είναι το "Τουρίστας στη Λαμία", σταματάει οποιαδήποτε διαδικασία διεκδίκησης των υποδομών που έφυγαν από την πόλη, αποκόβει τον διάλογο με την Πολιτεία για τα αναπτυξιακά εργαλεία της ΠΕΛ και των Θερμοπυλών και τόσα άλλα που δεν χωράνε σε μια δημοσίευση...
Η εκτός τόπου και χρόνου επικοινωνιακή και δημοσιοσχεσίτικη αντιμετώπιση της δραματικής πραγματικότητας του Πολίτη εκ μέρους του Δήμου Λαμιέων, οφείλει να λάβει ένα τέλος.
Το δράμα δεν αλλάζει με "επικοινωνία".
Αλλάζει με διαφάνεια, συμμετοχή των Πολιτών, ευρείες κοινωνικές συναινέσεις υπέρ των αδυνάτων, νέα κατανομή κονδυλίων υπέρ της ανάπτυξης και της στήριξης του κοινωνικού ιστού, συντεταγμένη τεχνοκρατική διεκδίκηση υποδομών, συνεργασία για αλλαγή του επιχειρηματικού περιβάλλοντος της πόλης, εμβάθυνση της συμμετοχικής Δημοκρατίας.
Πέραν τούτων, Δημόσιες Σχέσεις οφείλουν να είναι 50 λίτρα πετρέλαιο σε όσες οικογένειες της πόλης ξεπάγιαζαν μέσα στις γιορτές,
αντί για διαφημίσεις για το πόσο "όμορφος" ήταν ο αποκριάτικος στολισμός εν μέσω Χριστουγέννων.
Τα αποκριάτικα λαμπιόνια δεν ζέσταναν τα παγωμένα Χριστούγεννα που πέρασαν τόσες οικογένειες της πόλης, και τα διακοσμητικά αλουμινόχαρτα καλύτερα να περιείχαν μια βοήθεια για τις δύσκολες γιορτές.
Το να συγχέει κανείς την Πολιτική με την "Επικοινωνία" είναι σαν να νομίζει ότι σταμάτησε ο ανεμοστρόβιλος επειδή βρισκεται στο κέντρο του.
*Στη φωτογραφία, δεν είμαστε καθόλου "περήφανοι" για τις συνθήκες υπό τις οποίες ταλαιπωρούνται οι Συμπολίτες μας για ένα τεστ κορωνοϊού.