ΠΑΣ Λαμία: Όλοι το Σάββατο στο γήπεδο! (video)

Κάλεσμα της ομάδας μας σε όλους τους φιλάθλους για να παρευρεθούν στο ΔΑΚ το Σάββατο στον κρίσιμο αγώνα με τον ΟΦΗ!

Το Σάββατο 2 Απριλίου στις 4:00 το απόγευμα στο ΔΑΚ “Αθ. Διάκος” η ομάδα μας αντιμετωπίζει τον ΟΦΗ σε ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για την παραμονή μας στην κατηγορία!

Έλα στο γήπεδο και γίνε ο 12ος παίκτης της ομάδας!

Η παρουσία σου και η φωνή σου είναι η δύναμή μας!

Όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε!

Λεπτομέρειες για την αγορά εισιτηρίου ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη