-->

Εννιά στους δέκα καταναλωτές «βλέπουν» ανατιμήσεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία

Εννιά στους δέκα καταναλωτές «βλέπουν» ανατιμήσεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία

Το 87% των καταναλωτών θεωρεί ότι υπάρχει ενδεχόμενο να αυξηθούν οι τιμές σε συγκεκριμένα είδη, ενώ το 72% θεωρεί πιθανό να υπάρξουν ελλείψεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, σύμφωνα με έρευνα από το  Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) την εβδομάδα 5-10 Απριλίου 2022 με δείγμα 1.000 καταναλωτές.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 85% του κοινού θεωρεί πιθανό το ενδεχόμενο να αυξηθεί το κόστος ενέργειας και μεταφορών λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.

Παράλληλα, το 46% δηλώνει ότι τα σουπερ μάρκετ φροντίζουν να μην υπάρχουν ελλείψεις στα ράφια (το 13% διαφωνεί), ενώ σε σχέση με την πανδημία, το 29% δηλώνει ότι λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη δημόσια υγεία.

Η κρίση λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, επηρεάζει και θα επηρεάζει την ελληνική αγορά για αρκετό καιρό, όπως συμπεραίνει η έρευνα.

Η πλειοψηφία σε ποσοστό 67% εκτιμά ότι η διάρκεια επίδρασης του θα είναι μετά το 2022, το 22% εκτιμά ως το τέλος του 2022, το 5% για 2-3 μήνες και μόλις 5% ότι δεν υπάρχει επίδραση.

Επιπλέον, η πλειοψηφία του κοινού καταλαμβάνεται από συναισθήματα θυμού (30%) και φόβου (26%) για τον πόλεμο στην Ουκρανία. Τα αντίστοιχα ποσοστά για την πανδημία COVID-19 είναι σαφώς χαμηλότερα, αλλά υπαρκτά με 14% και 19% αντίστοιχα.

Στα θετικά καταγράφεται ότι μόλις το 2% του κοινού νιώθει πανικό, ενώ το 39% δηλώνει ότι η κρίση στην Ουκρανία είναι σημαντικότερη της πανδημίας COVID-19 και μόλις το 17% δηλώνει το αντίθετο.



from Όλες οι ειδήσεις https://ift.tt/RGuqvha
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.
-->