Ισπανία: Η κυβέρνηση θα αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν μέσα σε 3 λεπτά- Πότε θα κατατεθεί το νομοσχέδιο

Ισπανία: Η κυβέρνηση θα αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν μέσα σε 3 λεπτά- Πότε θα κατατεθεί το νομοσχέδιο

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε ένα προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή σε τρία λεπτά, δήλωσε σήμερα ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (σ.σ. μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν

#ΙΣΠΑΝΙΑ #ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ


from Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις https://ift.tt/Le2ctox
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη