Βόμβα μεγάλης αεροπορικής εταιρείας: «Κόβει» πτήσεις μέσα στο καλοκαίρι

Βόμβα μεγάλης αεροπορικής εταιρείας: «Κόβει» πτήσεις μέσα στο καλοκαίρι

Η easyJet ανακοίνωσε ότι προχωρά στην περικοπή πολλών πτήσεων μέσα στο καλοκαίρι, προκειμένου να διαχειριστεί προβλήματα, όπως οι ελλείψεις προσωπικού εδάφους και οι περιορισμοί στις πτήσεις στο αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου και στο Άμστερνταμ.

Η μεγαλύτερη οικονομική αεροπορική εταιρεία της Βρετανίας επιβεβαίωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι καθώς δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στο πρόγραμμα που είχε υποσχεθεί.

Αντί να εκτελεί το 97% του καλοκαιρινού προγράμματος πριν από την Covid, η easyJet αναμένει τώρα να λειτουργήσει το 90%.

Μετά από ένα Σαββατοκύριακο κατά το οποίο δεκάδες πτήσεις ακινητοποιήθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα, η αεροπορική εταιρεία δήλωσε: «Η ζήτηση για ταξίδια επέστρεψε με επιβάτες τον Απρίλιο και τον Μάιο επτά φορές πάνω σε σχέση με τους ίδιους μήνες πέρυσι.

«Δεδομένης της άνευ προηγουμένου αύξησης, η αεροπορική βιομηχανία σε όλη την Ευρώπη αντιμετωπίζει λειτουργικά προβλήματα παρόμοια με τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας μετά την Covid που παρατηρούνται σε πολλά άλλα μέρη της οικονομίας.

«Οι προκλήσεις περιλαμβάνουν καθυστερήσεις στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας και ελλείψεις προσωπικού σε υπηρεσίες εδάφους και στα αεροδρόμια, με αποτέλεσμα αυξημένους χρόνους εναλλαγής αεροσκαφών και καθυστερημένες αναχωρήσεις που έχουν αρνητικό αποτέλεσμα με αποτέλεσμα ακυρώσεις πτήσεων.

«Σε απάντηση η easyJet ενοποιεί προληπτικά έναν αριθμό πτήσεων στα επηρεαζόμενα αεροδρόμια.

«Αυτό παρέχει στους πελάτες εκ των προτέρων ειδοποίηση και τη δυνατότητα να κάνουν εκ νέου κράτηση για εναλλακτικές πτήσεις. Δεδομένου του δικτύου υψηλών συχνοτήτων της easyJet, αναμένουμε ότι θα είμαστε σε θέση να κάνουμε εκ νέου κράτηση για την πλειοψηφία των πελατών σε εναλλακτικές πτήσεις, με πολλούς να είναι την ίδια ημέρα με την αρχική κράτηση».

Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας την περασμένη εβδομάδα είπε στις αεροπορικές εταιρείες ότι οι επιβάτες των οποίων οι πτήσεις ακυρώνονται θα πρέπει να μπορούν να ταξιδεύουν την ίδια ημέρα, εάν υπάρχει διαθέσιμη θέση.

Ωστόσο, η easyJet υποστηρίζει ότι εάν μπορεί να προσφέρει μια εναλλακτική λύση εντός 24 ωρών, δεν χρειάζεται να πληρώσει για πτήσεις σε άλλες αεροπορικές εταιρείες.

Ο διευθύνων σύμβουλος, Johan Lundgren, δήλωσε: «Λυπούμαστε που για ορισμένους πελάτες δεν μπορέσαμε να προσφέρουμε την υπηρεσία που περίμεναν από εμάς.

«Ενώ τις τελευταίες εβδομάδες η δράση που λάβαμε για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας μας οδήγησε να συνεχίσουμε να εκτελούμε έως και 1.700 πτήσεις και να μεταφέρουμε έως και ένα τέταρτο εκατομμύριο πελάτες την ημέρα, το συνεχιζόμενο απαιτητικό περιβάλλον λειτουργίας δυστυχώς συνέχισε να έχει αντίκτυπο που είχε ως αποτέλεσμα ακυρώσεις.

«Σε συνδυασμό με τα ανώτατα όρια των αεροδρομίων, λαμβάνουμε προληπτικά μέτρα για να αυξήσουμε την ανθεκτικότητα στο υπόλοιπο του καλοκαιριού, συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς περαιτέρω ενοποιήσεων πτήσεων στα επηρεαζόμενα αεροδρόμια, ειδοποιώντας εκ των προτέρων τους πελάτες και αναμένουμε ότι στη συντριπτική πλειοψηφία θα γίνει εκ νέου κράτηση για εναλλακτικές πτήσεις εντός 24 ωρών."

#EASY_JET #ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ_ΕΤΑΙΡΕΙΑ #ΠΤΗΣΕΙΣ #ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ


from Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις https://ift.tt/7rDRp35
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη