Οι «πονηριές» των εταιριών που «σβήνουν» τις αυξήσεις από τα ράφια σούπερ μάρκετ

Οι «πονηριές» των εταιριών που «σβήνουν» τις αυξήσεις από τα ράφια σούπερ μάρκετ

«Τρικ» χαρακτηρίζουν οι άνθρωποι της αγοράς το νέο «παιχνίδι» που επιστρατεύουν οι εταιρίες για να μην φανούν στην τσέπη του καταναλωτή οι ανατιμήσεις.  

 

Συγκεκριμένα, επιχειρήσεις προχωρούν σε μείωση της ποσότητας των προϊόντων και σε μικρότερες συσκευασίες με τις τιμές όμως να παραμένουν ίδιες. Στόχος αυτής της πρακτικής είναι:

  • η μείωση της σπατάλης 
  • η διακίνηση-μεταφορά των προϊόντων αλλά και τη θέση στο ράφι. 

Παραδείγματα προϊόντων - Πώς επηρεάζει ψυχολογικα τους καταναλωτές 

Για παράδειγμα οι γαλακτοβιομηχανίες φέρονται να έχουν λανσάρει ήδη μικρότερη συσκευασία φέτας διατηρώντας την τιμή του προϊόντος. Παρόμοια κίνηση έγινε στο στραγγιστό φιαούρτι και στις εταιρίες με σνακ. Με αυτό τον τρόπο περνούν την επιπλέον επιβάρυνση στην τελική τιμή χωρίς να γίνει άμεσα αισθητή. Αυτό το «παιχνίδι» με τις συσκευασίες και τις τιμές λειτουργεί ψυχολογικά για τον καταναλωτή καθώς αν και το κόστος ανά μονάδα βάρους ή ανά μονάδα όγκου αυξάνεται, η λιανική τιμή της συσκευασίας είναι ίδια όταν φτάνει να το επιλέξει στο ράφι.

Αξίζει να σημειωθεί πώς η τάση αυτή έχει εδώ και χρόνια εμφανιστεί στη διεθνή αγορά.

 

 

#ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ #ΡΑΦΙΑ #ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΙΣ #ΑΓΟΡΑ #ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ #ΣΟΥΠΕΡ_ΜΑΡΚΕΤ


from Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις https://ift.tt/HLhtYb3
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη