Τι είναι μια υπερεφαρμογή και τι μπορεί να προσφέρει στο μάρκετινγκ της εταιρείας σας;

Τι είναι μια υπερεφαρμογή και τι μπορεί να προσφέρει στο μάρκετινγκ της εταιρείας σας;

Alipay, Grab, Rappi, Careem, WeChat, Gojek... Τι κοινό έχουν αυτές οι εφαρμογές; Χρησιμοποιούνται και αγαπιούνται όλες τους από εκατομμύρια ανθρώπους, διαθέτουν πολλά μοναδικά χαρακτηριστικά και αποτελούν σημαντικούς disruptors στης αγορά της τεχνολογίας.

Αλλά το πιο σημαντικό, είναι πως όλες τους είναι υπερεφαρμογές. Προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, από μηνύματα και πληρωμές μέχρι  delivery  φαγητού. Οι υπερεφαρμογές έχουν γίνει ένας δημοφιλής τρόπος για να παραμείνετε συνδεδεμένοι και να κάνετε τα πράγματα γρήγορα και εύκολα. Πολλοί άνθρωποι τα χρησιμοποιούν για να κλείσουν ραντεβού, να παραγγείλουν φαγητό και να πληρώσουν λογαριασμούς – όλα μέσα από  μία εφαρμογή. Για αυτούς και πολλούς άλλους λόγους, οι υπερεφαρμογές είναι πολύ δημοφιλείς στην Ασία και πλέον κερδίζουν έδαφος σε άλλα μέρη του κόσμου επίσης.

Σήμερα, οι χρήστες δεν είναι πλέον ικανοποιημένοι με την ανάγκη ξεχωριστού λογισμικού για διαφορετικές υπηρεσίες. Κατά μέσο όρο, οι πελάτες ξοδεύουν το 77% του χρόνου τους στις 3 κορυφαίες εφαρμογές τους και σχεδόν το μισό του χρόνου τους μόνο σε μία από αυτές. Γι' αυτό στις μέρες μας, οι χρήστες θέλουν μια λύση all-in-one που μπορεί να τους παρέχει όλα όσα χρειάζονται. Αυτό ακριβώς είναι μια υπερεφαρμογή.

Mockups

Και ποια είναι η καλύτερη επιλογή για μια απόλυτη εφαρμογή με όλα τα απαραίτητα εργαλεία συγκεντρωμένα σε ένα μέρος; Μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων, φυσικά! Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων προσφέρουν έναν γρήγορο και βολικό τρόπο για να διατηρείτε επαφή με τους φίλους και την οικογένειά σας, να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα, να μοιράζεστε φωτογραφίες και βίντεο, ακόμη και να παίζετε παιχνίδια. Επιπλέον, οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσονται συνεχώς, με νέες δυνατότητες να κυκλοφορούν συνεχώς, καθιστώντας τις εφαρμογές αυτές ένα εξαιρετικό εργαλείο για χρήστες και επιχειρήσεις. Πέρασε πια η εποχή που χρησιμοποιούσαμε τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων μόνο για να στέλνουμε μηνύματα ο ένας στον άλλο - τώρα, είναι ισχυρά εργαλεία στην καθημερινότητά μας. Με τις υπερεφαρμογές, οι χρήστες μπορούν:

- Να κλείσουν  ραντεβού και εισιτήρια

- Να παραγγείλουν τρόφιμα και είδη παντοπωλείου

- Να κάνουν κρατήσες για ταξίδια και διαμονή

- Να διαχειριστούν τα οικονομικά τους

- Να πληρώσουν λογαριασμούς

- Να δουν βίντεο

- Να αποκτήσουν πρόσβαση στην υποστήριξη πελατών

Και τα παραπάνω είναι απλά ο αφρός…

Πώς μπορούν οι marketers να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη των υπερεφαρμογών;

Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που θέλουν να είναι μπροστά από το συναγωνισμό  και να βρουν νέους τρόπους για να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους, οι υπερεφαρμογές είναι εξαιρετικές για να παρέχουν στους καταναλωτές μια πραγματικά απρόσκοπτη εμπειρία που δεν θα περάσει απαρατήρητη. Δείτε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπερεφαρμογές προς όφελός σας:

- Προωθήστε το εμπορικό σήμα σας. Δημιουργήστε μια μοναδική εμπειρία για τους πελάτες σας ή προσφέρετέ τους αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις. Με το να είστε παρόντες στην εφαρμογή, μπορείτε να προσεγγίσετε πελάτες όταν είναι πιο πιθανό να είναι δεκτικοί.

- Δημιουργήστε awareness. Με εκατομμύρια χρήστες, οι υπερεφαρμογές προσφέρουν έναν εξαιρετικό τρόπο να προσεγγίσετε ένα μεγάλο κοινό με το μήνυμά σας. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας ξεχωρίζει και είναι σχετικό με τους χρήστες της εφαρμογής.

- Εξατομικεύστε τις προσφορές σας. Οι υπερεφαρμογές δίνουν στις εταιρείες μια εξαιρετική ευκαιρία να εργαστούν με δεδομένα πελατών. Όταν γνωρίζετε τα ενδιαφέροντα του κοινού σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μηνύματα μάρκετινγκ και ειδικές προσφορές που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες του.

- Χτίστε loyalty. Προσφέροντας μια ποικιλία υπηρεσιών και λειτουργιών μαζεμένες σε ένα μέρος, είναι πιο πιθανό να δείτε τους πελάτες σας  να επιστρέφουν. Επιπλέον, όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύουν χρησιμοποιώντας την εφαρμογή, τόσο πιο πιθανό είναι να κάνουν αγορές.

- Δημιουργήστε δυνητικούς πελάτες. Με τη χρήση υπερεφαρμογών, οι επιχειρήσεις μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με το κοινό-στόχο τους και να το μεγαλώνουν, παρέχοντας έγκαιρες και σχετικές πληροφορίες. Τελικά, βοηθά τις επιχειρήσεις να μετατρέψουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες σε πραγματικούς  πελάτες.

- Αύξηση conversions. Με την ενσωμάτωση με μια υπερεφαρμογή, η εταιρεία σας μπορεί να προσεγγίσει ένα τεράστιο κοινό δυνητικών πελατών που τη χρησιμοποιούν ήδη για άλλα πράγματα. Αυτό σας δίνει μια μοναδική ευκαιρία να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε ένα ιδιαίτερα αφοσιωμένο πελατολόγιο. Εκτός αυτού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπερεφαρμογές για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας ή στα καταστήματα που σας ενδιαφέρουν.

- Upsell και cross-sell. Με μια υπερεφαρμογή, μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας μια ποικιλία πρόσθετων προϊόντων και υπηρεσιών που μπορεί να τους ενδιαφέρουν, με βάση τα ενδιαφέροντά τους. Προσφέρετε στους πελάτες πρόσθετα προϊόντα και υπηρεσίες που συμπληρώνουν αυτά που ήδη χρησιμοποιούν. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης κάνει κράτηση για δωμάτιο ξενοδοχείου μέσω μιας υπερεφαρμογής, θα μπορούσατε να του κάνετε έκπτωση σε ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο ή ένα γεύμα σε ένα κοντινό εστιατόριο.

- Κάντε native διαφήμιση. Οι περισσότερες υπερεφαρμογές προσφέρουν λύσεις native διαφήμισης που σας επιτρέπουν να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με τρόπο που δεν είναι ενοχλητικός και συνδυάζεται με το σχεδιασμό της εφαρμογής και την εμπειρία του χρήστη. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες χωρίς να διακόψετε την εμπειρία τους.

- Χρησιμοποιήστε το segmentation του κοινού. Για παράδειγμα, μπορείτε να τμηματοποιήσετε το κοινό σας σε ομάδες με βάση τα δημογραφικά στοιχεία, την τοποθεσία ή τα ενδιαφέροντά τους. Αυτό θα σας επιτρέψει να στοχεύσετε δυνητικούς πελάτες με συγκεκριμένο περιεχόμενο που είναι πραγματικά σχετικό με αυτούς.

- Παρέχετε υποστήριξη πελατών. Οι υπερεφαρμογές συνδυάζουν τα καλύτερα χαρακτηριστικά των παραδοσιακών εφαρμογών με τη δυνατότητα παροχής κορυφαίας υποστήριξης πελατών. Μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας με πιο προσωπικό τρόπο και να του παρέχετε μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία υποστήριξης. Επιπλέον, με τις υπερεφαρμογές μπορείτε να το κάνετε αυτό σε διάφορες γλώσσες. Αυτό είναι σημαντικό για εταιρείες που θέλουν να απευθυνθούν σε ένα παγκόσμιο κοινό. Επιπλέον, μπορείτε να ενσωματώσετε την υποστήριξη πελατών με άλλες δυνατότητες της εφαρμογής, για παράδειγμα, μέσω chatbots ή μιας δυνατότητας ζωντανής συνομιλίας.

- Αξιοποιήστε προσφορές πολλαπλών υπηρεσιών. Εάν χρησιμοποιείτε υπηρεσίες πληρωμών στην υπερεφαρμογή, οι χρήστες μπορούν να επωφεληθούν από ειδικές προσφορές από εμπόρους στο ίδιο οικοσύστημα (π.χ. εκπτώσεις, επιστροφή μετρητών κ.λπ.). Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών και να αυξήσετε τις πωλήσεις.

- Απελευθερώστε τη δημιουργικότητα. Οι υπερεφαρμογές προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα εργαλείων και λειτουργιών που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες για να δημιουργήσουν πραγματικά μοναδικές και καινοτόμες εμπειρίες. Από chatbots με τεχνητή νοημοσύνη έως φίλτρα AR, υπάρχουν ατελείωτες δυνατότητες για το πώς αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας με νέους και συναρπαστικούς τρόπους.

Οι υπερεφαρμογές γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς καθώς οι άνθρωποι συνειδητοποιούν πόσο βολικές και αποτελεσματικές μπορούν να είναι. Ως εργαλείο μάρκετινγκ, οι υπερεφαρμογές έχουν πολλές δυνατότητες και οι έμποροι σε όλο τον κόσμο ήδη εξερευνούν τις πλατφόρμες αυτές ως μέρος της στρατηγικής του για την ανάπτυξη της μάρκας. Μπορούν να βοηθήσουν να προσεγγίσετε ένα ευρύ κοινό και προσφέρουν πολλές διαφορετικές δυνατότητες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Επιπλέον, μπορούν να προσαρμοστούν για να ταιριάζουν στις ανάγκες μιας συγκεκριμένης καμπάνιας μάρκετινγκ.

Υπάρχουν μερικές υπερεφαρμογές που είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Το Viber έχει ήδη διακριθεί  και αυτό είναι μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής μας να παρέχουμε στους χρήστες όσο το δυνατόν περισσότερες υπηρεσίες και να δίνουμε στις επιχειρήσεις περισσότερες ευκαιρίες να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους στο native περιβάλλον. Μέσω της σειράς λύσεων και προϊόντων Viber for Business, οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιούν το Viber για να παρέχουν στους χρήστες ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τα πακέτα και τις παραδόσεις ταχυμεταφορών τους, να πραγματοποιούν πληρωμές κοινής ωφέλειας, να παραγγείλουν φαγητό και πολλά άλλα, όλα απευθείας μέσω της εφαρμογής. Το Viber Pay επιτρέπει στους χρήστες του Viber να στέλνουν χρήματα σε φίλους και συγγενείς με την ίδια ευκολία που έχει η αποστολή ενός μηνύματος. Είναι ασφαλές, γρήγορο και δωρεάν. Ήδη το 76% των συνδρομητών στη λίστα αναμονής του Viber Pay είναι από την Ελλάδα, όπως παρουσιάστηκε στο Συνέδριο Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Αθήνα στις αρχές του μήνα.

Και αυτό είναι μόνο η αρχή.

Konstantin Kostadinov

* O Konstantin Kostadinov, είναι Senior Sales Director για CEE & CIS στη Rakuten Viber

#Viber


from Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις https://ift.tt/3nPZsrK
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη