Λευτεριά στους Δημόσιους χώρους. Ειναι κοινόχρηστοι, αποτελούν κοινωνικό αγαθό και αυτό είναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ.
Οι ελεύθεροι χώροι δεν είναι πια …ελεύθεροι. Οι παραλίες στις ακτές και οι πεζόδρομοι στις πόλεις είναι στο έλεος του κάθε "ΕΠΕΝΔΥΤΗ".
Όπου υπάρχει παραχώρηση, να υπάρχει αναρτημένο από την επιχείρηση η άδεια,το σχέδιο και τα τετραγωνικά κατάληψης κοινοχρήστου χώρου. ΥΠΑΡΧΕΙ?
Η Εισαγγελική παρέμβαση ειναι αναγκαία και στην περιοχή μας για την εφαρμογή του αυτονόητου.
Όμιλος Φίλων Δάσους Λαμία
ΘΕΜΑ:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ



