Όμιλος Φίλων Δάσους Λαμίας: Λευτεριά στους Δημόσιους χώρους...

Λευτεριά στους Δημόσιους χώρους. Ειναι κοινόχρηστοι, αποτελούν  κοινωνικό αγαθό και αυτό είναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ.

Οι ελεύθεροι χώροι δεν είναι πια …ελεύθεροι. Οι παραλίες στις ακτές και οι πεζόδρομοι στις πόλεις είναι στο έλεος του κάθε "ΕΠΕΝΔΥΤΗ". 

Όπου υπάρχει παραχώρηση, να υπάρχει αναρτημένο από την επιχείρηση η άδεια,το σχέδιο και τα τετραγωνικά κατάληψης κοινοχρήστου χώρου. ΥΠΑΡΧΕΙ?

Η  Εισαγγελική παρέμβαση ειναι αναγκαία και στην περιοχή μας για την εφαρμογή του αυτονόητου.

Όμιλος Φίλων Δάσους Λαμία




Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη