Δείτε όσα ανέφερε η υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τη ''Δύναμη Ανάπτυξης για τη Λαμία'' Αλεξάνδρα Παυλέτση που παραβρέθηκε στο 1ο Θερινό Φεστιβάλ της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος:
Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες του 1ου Θερινού Φεστιβάλ της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος στο Κατασκηνωτικό Κέντρο ''Η Αγία Αικατερίνη'' στο Καινούργιο Φθιώτιδος καθώς επίσης και στον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Φθιώτιδος κ. Συμεών.
Πράγματι, μια δράση γεμάτη μουσικές, τέχνη, αρώματα και παράδοση.
Θα ήθελα να τονίσω, ότι όλοι εμείς, οι κάτοικοι του Νομού Φθιώτιδας είμαστε ιδιαίτερα τυχεροί! Ο Μητροπολίτης Συμεών, είναι πάντα κοντά στο ποίμνίο τους. Συγκεντρώνει τους πιστούς, καλλιεργώντας την αγάπη.
Εύχομαι σε όλους καλή νηστεία για τον Δεκαπενταύγουστο.
Αλεξάνδρα Παυλέτση
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Δύναμη Ανάπτυξης για τη Λαμία
ΘΕΜΑ:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

