Θεσσαλονίκη: Νέα μαγνητική πύλη τέθηκε σε λειτουργία στα δικαστήρια

Θεσσαλονίκη: Νέα μαγνητική πύλη τέθηκε σε λειτουργία στα δικαστήρια

Μία ακόμα (τρίτη) μαγνητική πύλη με εξοπλισμό σάρωσης αποσκευών (X-RAY) τοποθετήθηκε στο δικαστικό μέγαρο της Θεσσαλονίκης, σε μία προσπάθεια ενίσχυσης των μέτρων ασφαλείας μετά την αποστολή παγιδευμένου με εκρηκτικά φακέλου σε γραφείο προέδρου εφετών.

#ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ #ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ_ΠΥΛΗ #ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ #ΣΚΑΝΑΡΙΣΜΑ


from Ολες οι ειδησεις και τα νεα - Dnews https://ift.tt/4VUd6Fg
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη