Πολάκης στη δίκη για ΚΕΕΛΠΝΟ: «Ήταν η off-shore του Υπουργείου Υγείας»

Πολάκης στη δίκη για ΚΕΕΛΠΝΟ: «Ήταν η off-shore του Υπουργείου Υγείας»

Ως ένα «από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στο χώρο της υγείας» και υπόθεση «καραμπινάτης ρουσφετολογίας» καθ' υπόδειξη του τότε Υπουργού Υγείας, Αδωνι Γεωργιάδη, χαρακτήρισε την υπόθεση των παράνομων προσλήψεων στο ΚΕΕΛΠΝΟ, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Παύλος Πολάκης.

#ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ_ΥΓΕΙΑΣ #ΚΕΕΛΠΝΟ #ΠΑΥΛΟΣ_ΠΟΛΑΚΗΣ #ΑΔΩΝΙΣ_ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ


from Ολες οι ειδησεις και τα νεα - Dnews https://ift.tt/xptnjRV
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη