Λήξη συναγερμού στη Βιέννη: Δύο ώρες έψαχναν μετά τα απειλητικά emails

Λήξη συναγερμού στη Βιέννη: Δύο ώρες έψαχναν μετά τα απειλητικά emails

Η αστυνομία διεξήγαγε ενδελεχή έρευνα έπειτα από απειλητικά μηνύματα.

Η αυστριακή αστυνομία έδωσε και πάλι στην κυκλοφορία τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Βιέννης, αφού διεξήγαγε ενδελεχή έρευνα έπειτα από απειλητικά μηνύματά που έλαβε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ο σταθμός εκκενώθηκε και διεκόπη η κυκλοφορία των τρένων για περίπου δύο ώρες, προκειμένου να διεξαχθούν οι απαραίτητες έρευνες, μεταξύ άλλων για εκρηκτικά.

#ΒΙΕΝΝΗ #ΑΠΕΙΛΗ #ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ_EMAIL #ΑΥΣΤΡΙΑ


from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/UBLGeh7
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη