Από την ταβέρνα στα... επείγοντα: Οκτώ συγγενείς δηλητηριάστηκαν ανήμερα του Πάσχα

Από την ταβέρνα στα... επείγοντα: Οκτώ συγγενείς δηλητηριάστηκαν ανήμερα του Πάσχα

Όλοι τους είχαν φάει σε γνωστή ταβέρνα στην περιοχή του Ρίου, όπου το φαγητό ήταν πιθανότατα εκτεθειμένο, με αποτέλεσμα την τροφική δηλητηρίαση.

Οκτώ μέλη μιας οικογένειας βρέθηκαν στο νοσοκομείο την ημέρα του Πάσχα, αφού υπέστησαν τροφική δηλητηρίαση.

Ανάμεσά τους ήταν μια γυναίκα 88 ετών, ο αδελφός της 93 ετών, η 53χρονη ανιψιά τους, δύο νεαροί 20 ετών, καθώς και τρία ακόμα άτομα που δεν χρειάστηκαν νοσοκομειακή φροντίδα.

Όλοι τους είχαν φάει σε γνωστή ταβέρνα στην περιοχή του Ρίου, ενώ πέντε από τα οκτώ άτομα νοσηλεύτηκαν στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» και ευτυχώς ξεπέρασαν τον κίνδυνο.

Για την ώρα παραμένει άγνωστο αν η οικογένεια θα προβεί σε νομικές ενέργειες κατά του ιδιοκτήτη της ταβέρνας.

#ΠΑΣΧΑ #ΤΡΟΦΙΚΗ_ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ


from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/fC0sR2W
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη