
Όλοι τους είχαν φάει σε γνωστή ταβέρνα στην περιοχή του Ρίου, όπου το φαγητό ήταν πιθανότατα εκτεθειμένο, με αποτέλεσμα την τροφική δηλητηρίαση.
Οκτώ μέλη μιας οικογένειας βρέθηκαν στο νοσοκομείο την ημέρα του Πάσχα, αφού υπέστησαν τροφική δηλητηρίαση.
Ανάμεσά τους ήταν μια γυναίκα 88 ετών, ο αδελφός της 93 ετών, η 53χρονη ανιψιά τους, δύο νεαροί 20 ετών, καθώς και τρία ακόμα άτομα που δεν χρειάστηκαν νοσοκομειακή φροντίδα.
Όλοι τους είχαν φάει σε γνωστή ταβέρνα στην περιοχή του Ρίου, ενώ πέντε από τα οκτώ άτομα νοσηλεύτηκαν στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» και ευτυχώς ξεπέρασαν τον κίνδυνο.
Για την ώρα παραμένει άγνωστο αν η οικογένεια θα προβεί σε νομικές ενέργειες κατά του ιδιοκτήτη της ταβέρνας.
#ΠΑΣΧΑ #ΤΡΟΦΙΚΗ_ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ
from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/fC0sR2W
via IFTTT
ΘΕΜΑ:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ