
Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τη φονική πτώση ελικοπτέρου στη Νέα Υόρκη, που κόστισε τη ζωή στον CEO της Siemens Ισπανίας, Αγκουστίν Εσκομπάρ, και σε τέσσερα ακόμη μέλη της οικογένειάς του. Η οικογενειακή βόλτα με το ελικόπτερο Bell 206L-4 LongRanger IV κατέληξε σε τραγωδία, όταν το σκάφος συνετρίβη στον ποταμό Χάντσον.
Το ελικόπτερο, ιδιοκτησίας και διαχείρισης της εταιρείας New York Helicopter, φαίνεται πως αντιμετώπιζε μηχανικά προβλήματα ήδη από τον Σεπτέμβριο του προηγούμενου έτους, όπως αποκαλύπτουν τα αρχεία της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (FAA). Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το Bell 206L-4 είχε κατασκευαστεί το 2004 και μέχρι τη στιγμή του δυστυχήματος είχε πραγματοποιήσει συνολικά 12.728 ώρες πτήσης, πριν υποβληθεί σε εργασίες επισκευής.
Η είδηση έχει προκαλέσει παγκόσμια θλίψη, ενώ ερωτήματα εγείρονται για το κατά πόσο είχε διασφαλιστεί η πλήρης τεχνική επάρκεια του αεροσκάφους πριν απογειωθεί για την μοιραία πτήση.
Πού εστιάζουν οι έρευνες
Διεξάγεται έρευνα για να διαπιστωθεί τι προκάλεσε την πτώση και συντριβή του αεροσκάφους στο ποτάμι. Η έρευνα θα επικεντρωθεί στην εμπειρία του πιλότου, τα συντρίμμια και την εταιρεία Big Apple που πραγματοποιεί τις περιηγήσεις στα αξιοθέατα. Οι ερευνητές θα επανεξετάσουν επίσης τις εργασίες συντήρησης που έγιναν στο μοιραίο αεροσκάφος, συμπεριλαμβανομένης της ολοκλήρωσης δύο πρόσφατων οδηγιών αξιοπλοΐας ασφαλείας που εξέδωσε η FAA για τα ελικόπτερα Bell 206L.
Η ομοσπονδιακή υπηρεσία εξέδωσε την πρώτη οδηγία τον Δεκέμβριο του 2022 και ζήτησε την επιθεώρηση και πιθανή αντικατάσταση των πτερυγίων του κύριου στροφείου των μοντέλων λόγω «αποκόλλησης». Μια δεύτερη οδηγία, η οποία εκδόθηκε τον Μάιο του 2023, απαιτούσε τη δοκιμή και πιθανή αντικατάσταση των αξόνων του ουραίου ρότορα σε οκτώ μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου αυτού που ενεπλάκη στο θανατηφόρο ατύχημα της Πέμπτης. Οι ρότορες του αεροσκάφους εξακολουθούν να λείπουν, δήλωσε την Παρασκευή η πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών Τζένιφερ Χόμεντι. Οι δύτες της Αστυνομίας της Νέας Υόρκης εξακολουθούν να αναζητούν αρκετά κομμάτια του ελικοπτέρου.
Πώς έγινε η τραγωδία
Το ελικόπτερο απογειώθηκε από το Downtown Skyport του Μανχάταν περίπου στη 1:50 μ.μ., με το στέλεχος της Siemens Agustin Escober, τη σύζυγό του, Mercè Camprubí Montal, και τα τρία μικρά παιδιά τους - Augustin, 10 ετών, Mercedes, 8 ετών, και Victor, 4 ετών - στη ρυμούλκηση. Η οικογένεια, που κατάγεται από τη Βαρκελώνη της Ισπανίας, είχε για πιλότο της τον Sean Johnson, 36 ετών, βετεράνο των Navy SEAL.
Το ελικόπτερο συνετρίβη περίπου 25 λεπτά μετά την απογείωσή του.
Ωστόσο, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία ταξιδιών βλέπει ένα από τα αεροσκάφη της να πέφτει στον ίδιο ποταμό. Ένα ελικόπτερο Bell 206 που μετέφερε τέσσερις Σουηδούς τουρίστες συνετρίβη στον ποταμό Χάντσον όταν το αεροσκάφος έχασε την ισχύ του τον Ιούνιο του 2013 - με τον πιλότο και τα τέσσερα μέλη της οικογένειας να επιβιώνουν ως εκ θαύματος.Ο διευθύνων σύμβουλος του New York Helicopter, Michael Roth, δήλωσε τότε στη Wall Street Journal ότι το ελικόπτερο υποβαλλόταν σε καθημερινές επιθεωρήσεις ρουτίνας, αλλά δεν είχε «καμία ιδέα γιατί» το αεροσκάφος δεν λειτούργησε σωστά κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Το ελικόπτερο είχε λάβει πιστοποιητικό αξιοπλοΐας το 2016 που ίσχυε μέχρι το 2029.
from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/WHLQlRd
via IFTTT