
Ο διευθυντής κλινικής γνωστού δημόσιου νοσοκομείου φέρεται να ζητούσε «φακελάκι» ύψους 3-4 χιλιάδων ευρώ.
Στα χεριά της ΕΛΑΣ βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες, ο διευθυντής μεγάλου δημόσιου νοσοκομείου που φέρεται να ζητούσε «φακελάκι» από ασθενείς.
Περισσότερα σε λίγο...
#ΦΑΚΕΛΑΚΙ #ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ #ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/AgYpCwW
via IFTTT
ΘΕΜΑ:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΛΛΑΔΑ-ΚΟΣΜΟΣ