Διευθυντής μεγάλου δημόσιου νοσοκομείου πιάστηκε με «φακελάκι»

Διευθυντής μεγάλου δημόσιου νοσοκομείου πιάστηκε με «φακελάκι»

Ο διευθυντής κλινικής γνωστού δημόσιου νοσοκομείου φέρεται να ζητούσε «φακελάκι» ύψους 3-4 χιλιάδων ευρώ.

Στα χεριά της ΕΛΑΣ βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες, ο διευθυντής μεγάλου δημόσιου νοσοκομείου που φέρεται να ζητούσε «φακελάκι» από ασθενείς.

Περισσότερα σε λίγο...

#ΦΑΚΕΛΑΚΙ #ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ #ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ


from Όλες Οι Ειδήσεις - Dnews https://ift.tt/AgYpCwW
via IFTTT

Δημοσίευση σχολίου

To kaliterilamia.gr σέβεται το δικαίωμα όλων των χρηστών να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους ωστόσο διατηρεί το δικαίωμα, να μην δημοσιεύει συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια. Έτσι όποια σχόλια, περιέχουν ακατάλληλα προς το κοινό χαρακτηριστικά θα αποσύρονται από τον ιστότοπο.

Νεότερη Παλαιότερη